ملت عزم کرده است رویکردهای اسلامی در جامعه حاکم شود / تجلی معنای مقاومت

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور همه‌جانبه زنان، مردان، کودکان، نوجوانان و همه اقشار ملت را نشان‌دهنده مقاومت ملت دانست و گفت: این ملت عزم کرده است که رویکردهای اسلامی در این جامعه حاکم شود، بنابراین امروز معنای مقاومت متجلی شده است.

عباس مقتدایی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حضور گسترده مردم اصفهان در میدان امام (ره) و خیابان‌های اطراف نشان داد که مقاومت و پایداری ملت ایران بسیار گسترده‌تر از دشمنی‌ها و فشارهای دشمنان است.

وی افزود: حضور همه‌جانبه زنان، مردان، کودکان، نوجوانان و همه اقشار ملت نشان داد که این ملت بسیار مقاوم است و عزم کرده است که رویکردهای اسلامی در این جامعه حاکم شود، بنابراین امروز معنای مقاومت متجلی شده است.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور با شکوه مردم در این مراسم خاطرنشان کرد: میدان امام اصفهان (ره)، مسجد شیخ لطف‌الله، عالی‌قاپو، مسجد امام (ره) و سر در قیصریه امروز شاهد است که همه مردم اصفهان از خانه‌های خود آمده‌اند تا دفاع از حریم انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند و این حضور آنقدر قوی است که همه نابسامانی‌ها و کم‌کاری‌ها را به حاشیه خواهد برد؛ مسئولان اکنون مسئولیت صدچندان در برابر این ملت دارند.

کد خبر 640495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.