همبستگی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جلوه‌ای از اتحاد ملی است / یأس دشمنان و تلألو امید ملت

استاندار اصفهان حضور فوق‌العاده و شگفت‌انگیز مردم را پیام اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و گفت: به یمن همبستگی که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در حال رقم خوردن است، یأس در دل دشمنان پایدار خواهد شد و امید در دل مردم ما بیش از گذشته تلألو خواهد داشت.

سیدرضا مرتضوی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این روز را که سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انفجار نور و غلبه ارزش‌ها بر همه اهدافی است که رژیم سفاک شاهنشاهی و پشتیبانان آن در نظام سلطه غرب دنبال می‌کردند تا در این سرزمین گسترانده شود و روز غلبه ارزش‌ها بر ضد ارزش‌ها را به همه ملت تبریک می‌گویم.

وی حضور فوق‌العاده و شگفت‌انگیز مردم را پیام اصلی این راهپیمایی دانست و افزود: مردم با این حضور کاری کردند که یأس و ناامیدی را بر دل دشمنان و بدخواهان این ملت گسترانده شود و به یمن این همبستگی که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و در روز پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور در حال رقم خوردن است، یأس در دل دشمنان پایدار خواهد شد و امید در دل مردم ما بیش از گذشته تلألو خواهد داشت.

استاندار اصفهان با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: امیدواریم هرچه زودتر به قله‌های رفیعی که انقلاب اسلامی آنها را هدف‌گیری کرده است، دست پیدا کنیم.

وی دستاوردهای ۴۴ سال گذشته انقلاب را چراغ راه ادامه مسیر معرفی کرد و یادآور شد: در سال‌های گذشته هر کجا که به توانمندی‌های داخلی جوانان و دانشمندان خود اعتماد کردیم و هنگامی که مراقب همبستگی و وحدت ملت بودیم همچنین زمانی که به راهنمایی‌ها و سیاست‌های راهبردی امامین انقلاب چه در دوران امام راحل (ره) و چه رهبر معظم انقلاب عمل شد، موفق بودیم و هرگاه از اینها فاصله گرفتیم، سبب دوری از هدف‌های انقلاب شد.

مرتضوی توجه به این تجربه را برای ادامه مسیر انقلاب ضروری دانست و گفت: همبستگی ملی در ۲۲ بهمن، جلوه‌ای از اتحاد ملت را نشان داد و امیدواریم با نگاه کریمانه‌ای که رهبر با عفو اخیر خود نشان دادند، تلاش کنیم که از خطوط قرمزی که امنیت، آسایش و حرکت بسیار قدرتمند مردم را مورد آسیب قرار می‌دهد، به خوبی مراقبت کنیم.

کد خبر 640486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.