مردم با حضور گسترده خود پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دادند

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دادند، گفت: مأموران پلیس در کنار مردم، امنیت را که مقدمه پیشرفت هر جامعه‌ای است، تأمین خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، سردار احمدرضا رادان در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز روزی است که مردم علاقه خود را به نظام و به نوعی تمام نیروهای مسلح و از جمله کارکنان فراجا نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در سراسر کشور پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دادند، افزود: همکاران انتظامی نیز در کنار مردم، امنیت که مقدمه پیشرفت هر جامعه‌ای است را تأمین خواهند کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز روز روسیاهی دشمنان در مقابل ملت بزرگ ایران است، تصریح کرد: خیل عظیم مردم از اقشار مختلف برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و رهبری در این روز حضور پررنگی دارند، مردم با این حضور پرشور و شکوه بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبری تجدید میثاق و ثابت کردند که پای این انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند.

وی با اشاره به وحدت مردم گفت: استکبار و ابرقدرت‌ها این حضور میلیونی و باشکوه را ببینند و بدانند که تا پای جان پای انقلاب و ارزش‌هایمان ایستاده‌ایم و پشتیبان ولایت هستیم.

سردار رادان در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه توصیه‌ای به کشورهایی که برای ایران خط و نشان می‌کشند دارد؟، خاطرنشان کرد: توصیه من به این کشورها این است که هیچ‌گاه کشور و نیروهای مسلح ما را مورد آزمایش قرار ندهند، چراکه به طور قطع با آمادگی‌هایی که در نیروهای مسلح وجود دارد پشیمانی آن‌ها حتمی است.

وی حضور کارکنان انتظامی در این مراسم را امنیت‌ساز دانست و افزود: امنیت مقدمه هر اقدامی است و کارکنان انتظامی نیز با جان و دل در این مسیر انجام وظیفه می‌کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 640483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.