مردم بزرگترین سرمایه نظام هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم بزرگترین سرمایه نظام هستند و مردم علی‌رغم تمام سختی‌ها امروز در صحنه برای حمایت از انقلاب و ولایت حاضر شده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، بهروز رحیمی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تهران در غرفه‌های فجر سلامت حضور یافت و درباره حضور پرشور و باشکوه مردم تهران، اظهار کرد: بزرگترین سرمایه نظام، مردم هستند و مردم علی‌رغم تمام سختی‌ها امروز در صحنه برای حمایت از انقلاب و ولایت حاضر شده‌اند.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت مسئولیت گسترده و سنگینی بر دوش دارد، ادامه داد: وضعیت جسمی و روحی مردم از وظایف وزارت بهداشت است و در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این حوزه‌ها در طول این ۴۴ سال از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برپایی غرفه‌های بزرگ فجر سلامت در مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: همکاران سختکوش و تلاشگر ما در این غرفه‌ها خدمات پزشکی، درمانی و مشاوره‌ای به مردم ارائه می‌کنند و دستاوردهایی نیز به نمایش گذاشته شده که بخش کوچکی از دستاوردهای حوزه سلامت کشور در طول این ۴۴ سال است.

کد خبر 640481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.