حضور مردم نشانه ایستادگی آنها پای ارزش‌های انقلاب و رهبری است

دادستان کل کشور گفت: استکبار جهانی با سقوط پهلوی تمام منافع خود را از دست داد و به همین دلیل از روزهای نخستین انقلاب توطئه‌ها و برنامه‌های شیطانی خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی آغاز کرد، در حال حاضر نیز استکبار جهانی توطئه‌های جدیدی را علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری صبح امروز _شنبه بیست‌ودوم بهمن‌ماه_ در جمع مردم انقلابی شهر اصفهان با تبریک این روز خجسته به فجرآفرینان و درود به مظهر حضرت بقیه‌الله اعظم، امام راحل (ره)، اظهار کرد: امروز ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را کاشتند، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب شاهد حضور ملت همیشه در صحنه به ویژه جوانان غیور که حامی ارزش‌های انقلاب هستند، خواهند بود.

وی افزود: امیرالمومنین (ع) می‌فرماید "پرچمی که طلایه‌دار و صاحب آن حضرت بقیه‌الله است را کسی نمی‌تواند حمل کند؛ مگر آنکه اهل بصیرت باشد. " این پرچم در دوران غیبت امام زمان (عج) به دست امام‌خامنه‌ای است، همچنین صبر و شکیبایی از جمله صفات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در رویارویی با حوادث است و با بهره‌گیری از این صفات همیشه راه حق را درست تشخیص می‌دهند، لذا برای ادامه راه و پیروی از ولایت علوی در جامعه امروز همه ما باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهیم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه استکبار جهانی با سقوط پهلوی تمام منافع خود را از دست داد و به همین دلیل از روزهای نخستین انقلاب توطئه‌ها و برنامه‌های شیطانی خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی آغاز کرد، افزود: در حال حاضر نیز استکبار جهانی توطئه‌های جدیدی را علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی می‌کند، یکی از عوامل شکست دشمن در میدان‌های جنگ نظامی شناسایی دقیق نقشه‌های دشمن است، همواره از مقام معظم رهبری شنیده‌ایم که امروز با یک جنگ ترکیبی روبه‌رو هستیم و حداقل ۱۰ عنصر این جنگ را تشکیل می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه‌های متعددی در آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که برنامه‌های خود را توسط عناصر خودفروخته اجرا کنند، حوادث اخیر نیز حاصل برنامه‌ریزی‌های دشمن بوده، اما عنایت اللهی، توجه حضرت ولی‌عصر (عج) و فرمایشات راهبردی رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) این توطئه‌ها را با شکست روبه‌رو کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری افزود: حضور حماسی مردم ایران با وجود مشکلات و سختی‌های معیشتی نشان می‌دهد که همچنان پای دفاع از ارزش‌های انقلاب و رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ایستاده‌اند. زبان‌ها از بیان حضور پر معنای ملت ایران ناتوان است.

وی تاکید کرد: امروز وظیفه مسئولان این است که با خدمت صادقانه در مسیر رفع مشکلات مردم، تمام تلاش خود را به کار گیرند، امروز اختلاف‌های سیاسی وجود دارد، اما برای شکست دشمن لازم است مانند امروز، وحدت و یکپارچگی ملت حفظ شود و اجازه پیروزی به دشمنان را ندهیم.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه در قرآن کریم ۱۷ بار واژه تعقل و ۵۰ بار واژه تذکر تکرار شده است، تصریح کرد: تاکید بر تعقل و تذکر در قرآن نشان می‌دهد که فرهنگ اسلام به دنبال این است که مسلمانان در تجزیه و تحلیل مسائل با بصیرت عمل کنند، زیرا دشمن به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه است.

وی با بیان اینکه حفظ عفاف و حجاب برای بانوان اثرات مثبتی دارد، خاطرنشان کرد: قطع ارتباط و همبستگی مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی از جمله توطئه‌های شوم دشمنان است، اما هنگامی که دشمن برای ترویج بی‌حجابی برنامه‌ریزی کند، به طور قطع با نقشه‌های آنها برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به عفو جامع زندانیان از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله‌) در دهه فجر، تصریح کرد: روز گذشته برخی از زندانیان جرایم عمومی و حوادث اخیر با اظهار ندامت مشمول عفو رهبری شدند و امروز برخی از افرادی که در وقایع اخیر در دام دشمن افتادند و ندانسته فریب خوردند در این راهپیمایی شرکت کردند.

کد خبر 640466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.