اومونیا یک _ آریس‌لیماسول ۲ / تک‌گل کریم انصاری‌فرد مانع شکست اومونیا نشد

تیم فوتبال اومونیا در هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر قبرس باوجود گلزنی کریم انصاری‌فرد، بازی را به آریس‌لیماسول واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر قبرس از ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته _جمعه بیست‌ویکم بهمن‌ماه_ تیم‌های فوتبال اومونیا و آریس‌لیماسول در ورزشگاه جی‌.اس.پی به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان آریس‌لیماسول با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود اومونیا را شکست داد.

در این دیدار برای آریس‌لیماسول در دقایق ۲۱ و ۴۵، به‌ترتیب لئو بنگستون و شاوی بابیکا گلزنی کردند و تک‌گل اومونیای میزبان را نیز کریم انصاری‌فرد که از ابتدا در زمین مسابقه بود، در دقیقه ۷۹ از روی نقطه‌پنالتی به‌ثمر رساند اما نتوانست مانع از شکست خانگی تیمش شود. نکته جالب اینجاست اومونیا در ۲۰ بازی اخیر هیچ‌گاه مقابل آریس‌لیماسول شکست نخورده بود اما پس از ماه‌ها، طلسم باطل شد و تن به شکست برابر این تیم داد.

اومونیا با تحمل این شکست در هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر قبرس، ۳۵ امتیازی و در رده ششم جدول باقی‌ماند؛ یاران کریم انصاری‌فرد درصورت پیروزی برابر آریس‌لیماسول که در جایگاه چهارم جدول قرار دارد، می‌توانستند جای نئاسالامیس را در رده پنجم جدول بگیرند؛ اومونیا هفته آینده باید در یک‌بازی حساس، به‌مصاف تیم دوم جدولی آپوئل‌نیکوزیا برود.

کد خبر 640461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.