استراتژی امیر قطر برای جذب منچستریونایتد و PSG!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ شنبه بیست و دوم بهمن ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

روزنامه گاردین:

* استراتژی شیخ تمیم بن حمد آل ثانی (امیر قطر) برای خرید منچستریونایتد و در عین حال مالکیت پاری سن ژرمن این است که به یوفا نشان دهد که هر باشگاه توسط یک نهاد جداگانه کنترل می‌شود.

* تلاش‌ها برای احیای سوپرلیگ اروپا بر متقاعد کردن باشگاه‌های خارج از جمع بزرگان، برای پیوستن متمرکز است، و لحظات حساسی برای این رخداد در انتظار است‌.

* میسون گرین‌وود برای اولین بار پس از لغو اتهامات تجاوز جنسی علیه خود، اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد صحبت کرده است.

* حداکثر دستمزدی که گرین‌وود می‌تواند در صورت انتقال از منچستریونایتد به چین دریافت کند، ۲.۷ میلیون پوند است که حدود ۵۰۰۰۰ پوند در هفته، برای فصل است.

تایمز:

* شأن دایچ قصد دارد ادی جونز، مربی سابق اتحادیه راگبی انگلیس را به اورتون بیاورد، زیرا او به دنبال جمع آوری مربیان با تجربه است که می‌تواند به پیشرفت باشگاه کمک کند.

* خلدون المبارک، رئیس باشگاه منچسترسیتی، در صورت مجرم شناخته شدن آنها به نقض قوانین مالی لیگ برتر، ممکن است این باشگاه را بفروشد.

دیلی میل:

* به پنج متقاضی جدی برای خرید منچستریونایتد گفته شده که تا جمعه آینده نوشته‌ای یک پاراگرافی از پیشنهاد خود، از جمله اثبات وجوه، هم راستا با گروهی از سرمایه‌گذاران قطری و سر جیم رتکلیف ارائه دهند.

* استیو مورو، رئیس پیشاهنگی اتحادیه فوتبال انگلیس، که به جذب بوکایو ساکا و امیل اسمیت رو برای آرسنال کمک کرد، پس از کمتر از دو سال حضور در این نقش، سمت خود را ترک کرد.

منچستریونایتد، آرتور ورمیرن ۱۸ ساله را که در رویال آنتورپ بازی می‌کند، زیر نظر دارد. این هافبک به سرعت در حال رشد است، و گفته می‌شود ستاره آینده فوتبال بلژیک خواهد بود. همچنین نیوکاسل و سایر تیم‌های لیگ برتری را به خود جلب کرده است.

دیلی تلگراف:

* تاتنهام، از کار دنیل لوی (رئیس)، مبنی بر بررسی احتمال جذب پپ گواردیولا با توجه به مشکلاتی که برای منچسترسیتی پیش آمده، شگفت‌زده و متحیر شده است.

* پیر امریک اوبامیانگ پیشنهاد پیوستن به لیگ MLS را رد خواهد کرد و برای کسب جایگاهش در چلسی، مبارزه خواهد کرد.

دیلی میرر:

* آث میلان قصد دارد علاقه خود را به نبی کیتا را علنی کند تا این هافبک را در تابستان امسال از لیورپول به سن سیرو منتقل کند.

* پیر امریک اوبامیانگ در مورد آینده خود تغییر چشمگیری داشته است و تصمیم گرفت در چلسی باقی بماند، علیرغم اینکه در دوران سرمربی گری گراهام پاتر، چندان بازی نکرده است‌.

کد خبر 640445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.