افتتاح پایگاه مقاومت بسیج میثم تمار واقع در میدان میوه و تره‌بار کاشان

پایگاه مقاومت بسیج میدان میوه و تره‌بار با حضور جانشین فرمانده مقاومت بسیج، مدیرعامل سازمان، رئیس اتاق اصناف، مسئول بسیج اصناف، اعضای اتحادیه میوه و تره‌بار و جمعی از مسئولان و فعالان در میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری کاشان افتتاح شد.

سرهنگ حمید رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: افتتاح پایگاه مقاومت بسیج میثم تمار واقع در میدان میوه و تره‌بار کاشان همزمان با دهه فجر انجام شد.

وی افزود: پایگاه مقاومت بسیج میدان میوه و تره‌بار با حضور جانشین فرمانده مقاومت بسیج، مدیرعامل سازمان، رئیس اتاق اصناف، مسئول بسیج اصناف، اعضای اتحادیه میوه و تره‌بار و جمعی از مسئولان و فعالان در میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری کاشان افتتاح شد.

جانشین فرماندهی مقاومت بسیج شهرستان کاشان گفت: بسیج یک فرهنگ است و در هر نقطه از کشورمان عطر آن احساس می‌شود.

رضازاده افزود: مجموعه بسیج در سال‌های اخیر به‌خصوص در ایام همه‌گیری بیماری منحوس کرونا با تهیه بسته‌های معیشتی یا همکاری در مراکز درمانی با حضور پررنگ خود سعی در کم کردن تلخی آن ایام داشت.

وی افزود: وجود پایگاه بسیج در مجموعه سازمان و میدان میوه و تره‌بار مورد نیاز دانست و خاطرنشان کرد: با افتتاح این پایگاه امیدواریم اقدامات فرهنگی مناسبی در مجموعه میدان میوه و تره‌بار صورت بگیرد و شاهد یک پایگاه فعال باشیم.

جانشین فرماندهی مقاومت بسیج شهرستان کاشان گفت: در سال‌های گذشته حضور کسبه میدان میوه و تره‌بار در تهیه بسته‌های معیشتی در طرح کمک‌های مومنانه بسیار اثربخش و چشمگیر بوده است، به نحوی که تاکنون صدها میلیون ریال جهت یاری اقشار آسیب‌پذیر اهدا شده است.

به گزارش ایمنا، محمد صحت به عنوان فرمانده پایگاه بسیج میثم تمار معرفی و حکم وی اعطا شد، همچنین از تعدادی از کسبه و پیشکسوتان میدان میوه و تره‌بار به دلیل شرکت در طرح کمک‌های مومنانه تقدیر شد.

کد خبر 640430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.