حضور در یوم‌الله ۲۲ بهمن مظهر اتحاد و اعتماد ملی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پیامی از فرهنگیان و دانش‌آموزان استان برای حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی در پیامی از فرهنگیان و دانش‌آموزان استان برای حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن دعوت کرد، متن پیام به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

"بیست‌ودوم بهمن امسال را مظهر اتحاد و اعتماد ملی و مظهر حضور و عزت مردم قرار دهید. " حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

بیست‌ودوم بهمن‌ماه یادآور حماسه‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت عزیز ایران به رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) است که عشق به انقلاب، امام راحل و سربلندی وطن را بی‌واهمه و یکپارچه، در کمال شجاعت و آزادگی فریاد زدند؛ این روز تاریخی و فرخنده را به تمامی همکاران فرهنگی، دانش‌آموزان عزیز و عموم مردم انقلابی استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم و الهی است که پیام بازگشت به اصل اسلام ناب محمدی و حرکت بر مدار اخلاق الهی را در جهان طنین‌انداز کرد. این همان پیامی است که پیامبر اعظم اسلام (ص) آن‌را بزرگ‌ترین هدف رسالت خود اعلام فرموده‌اند. بدون شک پاسداری از این پیام و استمرار حرکت بر مدار انقلاب اسلامی تکلیفی الهی و ادامه‌ی مسیر امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر اسلام است.

از همکاران بزرگوار، فرهنگیان و معلمان محترم و دانش آموزان عزیزم در استان اصفهان دعوت می‌کنم که بار دیگر با حضور حماسی و دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله بیست‌ودوم بهمن، به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن تجدید پیمان کنند. "

کد خبر 640417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.