اجرای برنامه‌های خلاقانه و متنوع روز ۲۲ بهمن در کاشان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: برنامه‌های روز ۲۲ بهمن با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در باب «اتحاد ملی» اجرا می‌شود.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این سازمان با برنامه‌های متنوع در هشت غرفه تحت عنوان ایستگاه «امید و افتخار» میزبان شهروندان بوده که در قالب اقدامات تبلیغاتی و فرهنگی و برنامه‌های شاد و ورزشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های روز ۲۲ بهمن با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در باب اتحاد ملی اجرا می‌شود، افزود: ایجاد همدلی دوباره و تقویت وحدت میان مردم، تبیین و ترویج ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، ایجاد آگاهی در نسل جوان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایجاد فضای پر شور و نشاط انقلابی و تقویت جریان انقلابی‌گری از رویکردها و اهداف این برنامه‌ها است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اضافه کرد: در همین راستا میدان‌های جهاد و معلم به عنوان نقاط شاخص برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی پیش‌بینی شده است.

فرجی خاطرنشان کرد: توزیع پرچم و محصولات فرهنگی با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، پخش رادیو محیطی انقلاب و تهیه گزارش و گپ و گفت با مردم حاضر در راهپیمایی، اجرای نقاشی و خطاطی در غرفه هنر انقلاب، برپایی آتلیه انقلاب با محوریت عکاسی با مردان نقره‌ای و طلایی، اجرای نقاشی گریم و پازل کودک و واقعیت مجازی، برپایی غرفه سلامت خانواده و جوانی جمعیت (امور مشاوره‌ای خانواده) با همکاری مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، برگزاری مسابقه دارت با محوریت شکار جرثومه‌های فساد و مسیر پیمایی اسکیت‌بازان از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی از اجرای برنامه‌های شادی‌آفرین و ایجاد شور و نشاط با برپایی ایستگاه انقلاب ۴۴ در میدان معلم خبر داد و تصریح کرد: اجرای نقالی و موسیقی، پرفورمنس مردان نقره‌ای و طلایی، اجرای سرود، مصاحبه با مردم و مسئولان، تقدیر از خانواده شهدا، اجرای تئاتر، پخش نماهنگ، اهدای پوستر و پرچم در محل ایستگاه انقلاب ۴۴ انجام می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اشاره به پاسداشت دهه مبارک فجر، تبیین آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهدای نشان به شرکت‌کنندگان با تصویر نقشه ایران، طراحی پرچم ایران با اثر انگشت کودکان، فضاسازی با بهره‌گیری از ۲۲ طرح با موضوع ایران و تهدیدات استکبار و برپایی اتوبوس کاروان انقلاب با پخش سرودهای حماسی در مسیر راهپیمایی خبر داد.

فرجی با دعوت از تمام اقشار مختلف مردم برای حضور در مراسم چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: غرفه‌های ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در مسیر راهپیمایی از صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان راهپیمایی، میزبان شهروندان است.

کد خبر 640414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.