استقبال از بهار با کاشت ۱۵ هزار گلدان گل بهاره در فضاهای سبز سطح شهر

شهردار زرند گفت: بیش از ۱۵ هزار گلدان گل بهاره از نوع قلم‌فور و شب‌بو در فضاهای سبز سطح شهر کاشت می‌شود.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشت بیش از ۱۵ هزار گلدان گل بهاره در فضاهای سبز سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: کاشت گل در فضاهای سبز شهری باعث ارتقای سطح سلامت روحی شهروندان می‌شود.

وی افزود: طی چند روز گذشته عملیات آماده‌سازی بستر و جمع‌آوری گل‌های پاییزه به انجام رسید و به زودی گل‌های همیشه بهار از نوع قلم‌فور و شب‌بو کشت خواهد شد.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: فضاهای سبز بوستان‌ها، رفیوژها، میدان‌ها و بوستان‌های محله‌ای در این طرح زیباسازی خواهد شد.

ضیاء‌الدینی از تداوم طرح لکه‌گیری نوارهای حفاری شده سطح شهر خبر داد و تاکید کرد: نامناسب بودن خیابان‌ها و معابر اصلی یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان زرند است.

وی ادامه داد: طرح لکه‌گیری نوارهای حفاری شده سطح شهر به صورت جدی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار زرند با بیان اینکه تلاش داریم تا قبل از آغاز سال جدید فضاهای سطح شهر را ساماندهی و لکه‌گیری کنیم، تصریح کرد: این طرح در راستای بهسازی خیابان‌ها، تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه در حال انجام است.

ضیالدینی با اشاره به عملیات خط‌کشی سرعتکاه‌های بلوار شهید سلیمانی، تصریح کرد: به منظور افزایش ضریب ایمنی شهروندان هنگام تردد از معابر، به منظور تأمین امنیت عبوری آنان و جهت جلوگیری از تصادف وسایل نقلیه شهری، بهسازی خط‌کشی سرعتکاه‌های بلوار شهید سلیمانی در راستای تأمین ایمنی عبور عرضی و ارتقای سطح ایمنی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه آسفالت خیابان منا یکی از مطالبات اصلی شهروندان و از اولویت‌های برنامه‌های شهرداری است، گفت: افزایش کیفیت آسفالت کوچه‌های اصلی و فرعی شهر موجب ارتقای کیفیت تردد شهروندان و کاهش حوادث ترافیکی می‌شود.

شهردار زرند با بیان اینکه تا پایان سال بیش از ۶۰ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر شهر آسفالت و بهسازی می‌شود، گفت: مساحت آسفالت خیابان منا در شهرک شهید باهنر بیش از ۱۱ هزار متر مربع است.

وی افزود: ساماندهی و ارتقای کیفیت آسفالت خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهر یکی از معیارهای حائز اهمیت در ارزیابی عملکرد شهرداری است.

شهردار زرند اظهار کرد: شهرداری در راستای بهبود و بهسازی کیفیت معابر شهر، سهولت در رفت و آمد و جلب رضایتمندی شهروندان، اجرای عملیات آسفالت، روکش، بهسازی و لکه‌گیری معابر سطح شهر را با جدیت در دستور کار قرار داده است.

ضیاءالدینی تاکید کرد: امیدواریم تا آغاز سال ۱۴۰۲ بتوانیم نسبت به رفع مشکلات سطح شهر و دغدغه‌های شهروندان اقدام کنیم و با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر بتوانیم بیش از پیش به شهروندان خدمت‌رسانی و همه با هم برای آبادانی شهر تلاش کنیم.

کد خبر 640413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.