الوحده یک _ شباب‌الاهلی یک/ یاران احمد نور فرصت صدرنشینی را از دست دادند

تیم فوتبال شباب‌الاهلی در هفته شانزدهم لیگ‌برتر امارات، مقابل الوحده به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در قالب هفته شانزدهم مسابقات لیگ‌برتر امارات، امروز _جمعه بیست‌ویکم بهمن‌ماه_ تیم‌های فوتبال الوحده و شباب‌الاهلی از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آل‌نهیان در یک بازی حساس و مهم مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این دیدار احمد نورالله‌ی هافبک ملی‌پوش کشورمان از ابتدا در ترکیب شباب‌الاهلی قرار گرفت و تا پایان مسابقه درون زمین بود اما روی تک‌گل تیمش اثرگذار نبود؛ گل اول این بازی را فدریکو کارتابیا در دقیقه ۶۴ از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند اما در ادامه علاالدین ظهیر در دقیقه ۷۸ بازی را به تساوی کشاند. درصورتی‌که شباب‌الاهلی بازی امروز را با پیروزی به اتمام می‌رساند می‌توانست با ۳۵ امتیاز به رتبه نخست لیگ‌برتر امارات صعود کند.

با این تساوی، الوحده میزبان ۳۱ امتیازی و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت؛ همچنین یاران احمد نور توانستند خودشان را به الشارجه نزدیک‌تر کنند و حالا با ۳۳ امتیاز و یک‌امتیاز کمتر نسبت به این تیم، در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند؛ بازی هفته آینده شاگردان لئوناردو ژاردیم در خانه مقابل الظفره است؛ الظفره در بازی این هفته، امروز مقابل شاگردان فرهاد مجیدی متحمل شکست ۲ بر صفر شد.

کد خبر 640375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.