انقلاب اسلامی ایران، تجلی وعده الهی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لردگان گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تجلی وعده الهی و تحقق‌بخش آرمان‌های متعالی تمام فرستادگان خداوند است که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده است و مردم ایران اسلامی اجازه نمی‌دهند که دشمنان با توطئه و فتنه‌انگیری آسیبی به این نظام الهی وارد کنند.

محمد نادری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر این باور هستیم که حضور پرشور و با صلابت مردم مؤمن، انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه، در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون همیشه وحدت و یکپارچگی کشور را مثال‌زدنی خواهد کرد.

وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تجلی وعده الهی و تحقق‌بخش آرمان‌های متعالی تمام فرستادگان خداوند است که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده است و مردم ایران اسلامی اجازه نمی‌دهند که دشمنان با توطئه و فتنه‌انگیری آسیبی به این نظام الهی وارد کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لردگان گفت: در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، نظام پوسیده ستمشاهی فروریخت و ریشه‌های فاسد و سیاه پهلوی از این کشور اسلامی کنده شد، مبارزه ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر رسید و با سرنگونی نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیروز شد.

وی تاکید کرد: با وجود تمام ناباوری‌ها و تلاش‌هایی که در سطح بین‌المللی برای حفظ رژیم شاه و جلوگیری از موفقیت امام خمینی (ره) به عمل آمد، انقلاب اسلامی در مرحله نخست مبارزات خود، روز ۲۲ بهمن پیروز شد و از این جهت پیروزی آن بیشتر به یک معجزه شبیه بود که عموم تحلیل‌گران سیاسی و همه کسانی که در رخدادها و حوادث ایران دخیل بودند، وقوع چنین پیروزی را، حتی تا روزهای واپسین عمر رژیم شاه ناممکن می‌دانستند.

نادری تصریح کرد: بی‌شک شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن درسی است که الفبای آن از کودکی بر دفتر ملیت هر ایرانی ثبت می‌شود و یاد می‌گیرد، گاهی برای مقابله با دشمنان باید همچون یک سرباز وفادار وطن در وقایعی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن که حماسه ملی است، در ابعادی وسیع و برای نشان دادن نمایش اقتدار و عظمت ایران که درواقع یک رژه مردمی است، همیشه قدردان خون شهدا باشند و حضور خود را در مقابل دشمنان اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، غربی‌ها شمشیر را از رو بستند و تصمیم گرفتند که با تمام قوا مقابل حکومت جمهوری اسلامی بایستند و تمام توان خود را به‌کار گیرند تا جمهوری اسلامی نتواند روی پای خود بایستد، لذا حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان اقتدار ملت ایران و تصمیمی برای ساختن کشور است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لردگان گفت: اکنون در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شکست سنگین آمریکا و هم پیمانان خود در جنگ ترکیبی و پیچیده فتنه‌های مکرر پاییز ۱۴۰۱ در طلیعه بهار در زمستان ایران، پیام انقلاب در سرتاسر جهان طنین‌انداز شد و انعکاس آن در میان ملت‌های مسلمان منطقه لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است.

کد خبر 640363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.