پشتوانه مردمی عزمی برای ساختن کشور است

شهردار شلمزار گفت: پشتوانه مردمی نظام بیانگر عزم و اراده مردم و مسئولان نظام برای ساختن کشور است.

عباس قوامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی زمانی بیشتر آشکار می‌شود که انقلاب اسلامی با محور قرار دادن ارزش‌ها و اصول مترقی و طرح اسلام به عنوان الگویی حکومتی که سعادت مادی و معنوی بشر را تأمین می‌کند، توانسته است فرهنگ غربی را به چالش بکشد.

وی افزود: استکبار جهانی تمام تلاش خود را به کار بسته است که از تبدیل شدن انقلاب اسلامی به الگویی مترقی و پیشرفته برای سایر کشورها به ویژه کشورهای اسلامی جلوگیری و چنین وانمود کند که تنها راه پیشرفت و توسعه تنها در قالب فرهنگ غربی امکان‌پذیر است.

شهردار شلمزار خاطرنشان کرد: بدیهی است با حضور مردم در راهپیمایی‌ها و تظاهرات و حمایت و پشتیبانی از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی، توطئه دشمنان خنثی شده است و پشتوانه مردمی نظام بیانگر عزم و اراده مردم و مسئولان نظام برای ساختن کشوری مترقی و توسعه یافته بر مبنای احکام اسلامی است.

قوامی اضافه کرد: بسیاری از راهپیمایی‌هایی که در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود از جمله دهه فجر و ۲۲ بهمن هر سال برای ما یادآور روزهای سال ۱۳۵۷ است، در آن سال‌ها مردم همه با هم متحد شدند و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

وی ادامه داد: سال ۱۳۵۷ مردان، زنان و کودکان همه در کنار هم ایستادند و روی خواسته خود پا فشاری کردند، در خیابان‌ها گلوله به طرف مردم شلیک می‌شد، اما مردم از گلوله نمی‌ترسیدند و خودشان را برای هر اتفاقی آماده کرده بودند، نه بستن فرودگاه‌ها از بازگشت امام خمینی (ره) جلوگیری کرد و نه کشتار، از به خیابان آمدن مردم، همین مقاومت بود که حکومت پهلوی را به زانو در آورد و باعث سقوط آن شد.

شهردار شلمزار تاکید کرد: این روزها فرصتی برای قدردانی از شهدا است؛ شهدایی که رفتند تا ما فرصت زندگی داشته باشیم، شهدایی که جاودانه هستند و بیشتر از همیشه در میان ما حضور دارند.

قوامی گفت: باید قدر این انقلاب را بدانیم و برای ساختن کشور دست در دست هم دهیم، زیرا چشم دشمن باز هم خیره به ایران اسلامی است، آنها دشمنی دیرینه‌ای با این انقلاب دارند و دنبال فرصتی هستند تا این انقلاب را از بین ببرند.

وی اظهار کرد: بعضی از انقلاب‌ها، آثار سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زیادی در کشور محل وقوع انقلاب، در منطقه و حتی در سطح جهان به جا می‌گذارند، انقلاب اسلامی نیز به عنوان انقلابی شگفت‌انگیز و بزرگ، آثار زیادی در سطح داخلی، منطقه‌ای و جهانی داشته است.

کد خبر 640329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.