اشتباهات‌ فردی و نبود تمرکز باعث شکست ما در ست پایانی شد

بازیکن تیم والیبال بانوان سریک گنبد گفت: امروز آن سریک همیشگی نبودیم، اواخر ست‌ سوم نشان دادیم سریک واقعی چه تیمی بوده که تا اینجا رسیده است، اما فکر می‌کنم دیر به خودمان آمدیم و نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شبنم علیخانی پس از شکست ۳ بر صفر تیم والیبال بانوان سریک گنبد مقابل پیکان تهران در فینال لیگ‌برتر و از دست‌دادن قهرمانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز ما سریک همیشگی نبودیم، اواخر ست سوم نشان دادیم سریک واقعی چه تیمی بوده که تا اینجا رسیده است؛ اما فکر می‌کنم خیلی دیر به خودمان آمدیم و نتیجه را واگذار کردیم. با چالش‌های زیادی در فصل جاری روبه‌رو بودیم چرا که کاپیتان تیم‌مان را در بازی پایانی همراه خود نداشتیم، بلند زن ما الهه پور صالح دچار مصدومیت بود و این ضربه بدی به ما زد.

وی با اشاره به غیبت تأثیرگذار بازیکنان اصلی و از بین رفتن تمرکز تیم‌شان، افزود: بچه‌های جانشین بازی خوبی به نمایش گذاشتند و انتظارات‌مان را برآورده کردند، اما زمانی که شیرازه تیم از هم می‌پاشد کار سخت می‌شود، اینجا نیز فینال است و بازی‌های رفت و برگشتی در کار نیست که حساسیتش کمتر باشد و ناخودآگاه سیستم بازی کردن تا حدودی متفاوت می‌شود.

بازیکن با تجربه تیم والیبال بانوان سریک گنبد با افسوس از اینکه نتوانستند تیم واقعی خود را امروز نشان دهند، خاطرنشان کرد: اگر آن بازی همیشگی را انجام می‌دادیم شاید نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد، درباره برد و باخت حرف نمی‌زنم بلکه منظور من شرایط کلی است که امروز به وجود آمد.

وی با تاکید بر اینکه مقصر شکست در ست سوم که منجر به قطعی‌شدن شکست آن‌ها در فینال شد، بازیکنان سریک بودند، تصریح کرد: در امتیازات پایانی به دلیل نداشتن تمرکز و اشتباهات فردی ست را از دست دادیم و چیزی به غیر از آن نمی‌توانست پیروزی در ست سوم را از ما بگیرد و فشار بازی فینال همه را تحت تأثیر قرار داد.

کد خبر 640317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.