بازیکنانم انگیزه کافی نداشتند/ سال آینده کار نیمه‌تمام را تمام خواهیم کرد

سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبد گفت: بازیکنان تیم ما در مرحله پلی‌آف بار سنگینی بر دوش خود تحمل کردند و سه بازی حساس را پشت‌سر گذاشتند، احساس می‌کنم شاگردانم از لحاظ انگیزشی و روحی و روانی در سطح پایینی بودند زیرا تمام توان‌ خود را برای رسیدن به فینال گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیلوفر حجتی پس از شکست ۳ بر صفر تیم والیبال بانوان سریک گنبد در فینال لیگ‌برتر مقابل پیکان تهران و نایب‌قهرمانی در نخستین سال حضور سریک در لیگ‌برتر والیبال بانوان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ابتدا به تیم خوب پیکان بابت پیروزی و کسب عنوان قهرمانی‌شان در لیگ‌برتر تبریک و به بازیکنان خودم نیز خسته‌نباشید می‌گویم، شاگردانم در سخت‌ترین شرایطی که برایشان پیش آمد تا آخرین لحظه تلاش کردند و برای فینال امروز نیز با تمام توان جنگیدند. امروز سه بازیکن خیلی‌خوب‌مان را در اختیار نداشتیم و کاپیتان تیم نیز در بازی گذشته آسیب دیده بود و یک‌مقدار شرایط برای ما سخت شد.

وی دلیل شکست تیمش در فینال را روحیه پایین بازیکنانش دانست و افزود: بازیکنان تیم ما در مرحله پلی‌آف بار سنگینی روی دوش خود تحمل کردند و سه بازی حساس را پشت‌سر گذاشتند، احساس می‌کنم شاگردانم از لحاظ انگیزشی و روحی و روانی در سطح پایینی بودند زیرا تمام توان‌شان را برای رسیدن به فینال گذاشتند.

سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گبند در خصوص شرایط این تیم در لیگ‌برتر امسال، خاطرنشان کرد: امسال لیگ قوی و پرچالشی را پشت‌سر گذاشتیم، اگر بازیکنانم دست‌خوش حوادثی که پیش‌آمد نمی‌شدند، می‌توانستیم نتیجه خیلی‌بهتری رقم بزنیم.

حجتی در پاسخ به این پرسش که برنامه‌ای برای ادامه راه خواهید داشت‌؟ اضافه کرد: تمام تلاش‌مان را پس از این فینال برای آینده خرج خواهیم کرد و اگر سریک ما را همراهی کند در کنار یکدیگر برای تمام کردن کار ناتمام‌مان در سال آینده ادامه خواهیم داد، از لحاظ اسپانسرینگ شرایط خوبی داشتیم و همه چیز برای ما فراهم بود، احساس من این است بدشانسی‌های متوالی و آسیب‌های شاگردان روی روند و نتیجه نهایی تأثیرگذار بود، آن هم با وجود اینکه در پلی‌آف، بازیکنان جوان و ذخیره سعی کردند جای مهره‌های اصلی را پر کنند و ما را به این نقطه برسانند.

وی با تشکر از مدیریت تیم والیبال سریک برای فراهم‌کردن تمام امکانات موردنیاز در فصل‌جاری، نایب‌قهرمانی را کافی ندانست و گفت: در نهایت از باشگاه سریک برای تمام امکاناتی که در اختیارمان قرار دادند و در روزهای سخت از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم، امیدوارم که نتیجه خوبی کسب کرده باشیم، از طرف خانواده آزمون خیلی حمایت شدیم و تمام امکاناتی که لازم بود را داشتیم؛ تمام تلاش‌مان را به خرج دادیم تا نتیجه‌ای کسب کنیم تا زحمات‌شان را جبران کنیم اما آن‌طور که باید نشد.

کد خبر 640313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.