دعوت شهردار سمنان از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهردار سمنان در پیامی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سمنان درخواست کرد تا در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال حضور گسترده‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام دعوت سیدعلی مرتضی‌نژاد به این شرح ذیل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۲۲ بهمن نعمت بزرگ الهی، آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران و سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی بوده و فرصتی می‌باشد تا ملت همیشه در صحنه، بار دیگر اراده خویش را به رخ جهانیان بکشند و به دشمنان اعلام کنند که پای مبانی اسلامی و آرمان‌های الهی خویش همچنان محکم ایستاده‌اند.

هرساله با وجود تلاش دشمنان برای جدا کردن مردم ایران اسلامی از نظام و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند، ملت سرافراز با حضور همیشگی خود در این آوردگاه اقتدار و افتخار، دشمن را ناکام می‌گذارند و استحکام و عظمت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و بر راه و آرمان‌های الهی حضرت امام خمینی (ره) تاکید می‌کنند.

بدین‌وسیله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سمنان دعوت می‌کنیم به پاس احترام به خون شهدای عظیم‌الشان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور فراگیر داشته باشند تا حماسه‌ای دیگر خلق کنند و این حضور به طور قطع زمینه یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان را فراهم می‌کند.»

کد خبر 640312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.