مراسم جشن انقلاب در دانمارک برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز ملی و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ برگزار شد.

به گزارش ایمنا، افسانه نادی‌پور در مراسم گرامیداشت در محل نمایندگی جمهوری اسلامی در کپنهاگ طی سخنانی به دستاوردهای ایران طی سال‌های اخیر در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی و فناوری اشاره و بر مشارکت روزافزون زنان کشورمان در این دستاوردها، در کنار حفظ انسجام خانواده، تاکید کرد و آن را ستود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند مسئولیت پذیری، مراوده با جامعه جهانی، همکاری و تعامل گرایی متقابل و کمک به توسعه همکاری‌های بین‌المللی را از جنبه‌های بارز سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و زیاده خواهی و بد عهدی طرف‌های غربی در عمل به تعهدات خود، اعمال تحریم‌های ظالمانه، تروریسم اقتصادی و فشار حداکثری را به‌رغم پایبندی جمهوری اسلامی ایران به تمامی تعهدات خود در توافقات صورت گرفته، یادآور شد.

نادی‌پور گفت: ملت ایران با اتحاد کامل و با استعانت از خداوند بزرگ و تکیه بر منابع سرشار و توانایی‌های نیروی انسانی کارآمد در جهت پیشبرد اهداف و منافع ملی و بهروزی کشور عزیز ایران قدم بر خواهند داشت.

در این سخنرانی همچنین به ارائه خدمات کنسولی برای ایرانیان مقیم و تلاش برای ارتقای روابط دوجانبه با کشور میزبان نیز پرداخته شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 640298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.