پیکان ۳ _ سریک گنبد صفر/ پیکان قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان شد

تیم والیبال زنان پیکان و سریک گنبد در فینال رقابت های لیگ برتر والیبال مقابل یکدیگر به میدان رفتند که در نهایت پیکان در سه ست متوالی سریک را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان امروز جمعه _بیست و یکم بهمن ماه_ از ساعت ۱۴ بین تیم‌های پیکان و سریک گنبد در سالن آزادی آغاز شد که بازی با نتیجه سه بر صفر به نفع پیکان به اتمام رسید.

اسامی بازیکنان پیکان: فاطمه امینی، مریم حبیبی، تهمینه درگذنی، راضیه دوستی، صدیقه ذوالفقاری، زهرا رضایی، پوران زارع، زهرا زاهدی، سمانه سیاوشی، فاطمه صفری، هدیه طالعی، مهسا کد خدا، نگار کیانی، زهرا مغانی، نگار هاشمی و نریم پرهیزگاری.

سرمربی: نیلوفر رشیدی

اسامی بازیکنان سریک گنبد: مائده اسکندری، سودابه باقرپور، عارفه جلالی، نیلوفر حجتی، هانیه حسینی، ریحانه داورپناه، آیتک سلامت، زهرا شوشتری، شیرمحمدی‌لی، شبنم علیخانی، مبینا غفاریان، رؤیا فرخی، مریم قاضی راد، سکینه قربانپور، هاله متقیان، فاطمه منظوری، زهرا کریمی، زینب گیوه و مائده یلمه.

سرمربی: نیلوفر حجتی

ست اول: اولین امتیاز برای پیکان ثبت شد، پیکانی‌ها ۳ امتیاز اختلاف ایجاد کردند. سرمربی سریک تایم استراحت گرفت و در ادامه این تیم اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش داد تا این‌بار نیلوفر رشیدی مجبور باشد تایم استراحت درخواست کند. بازیکنان سریک موفق نمی‌شوند بازی را به تساوی بکشانند و دوباره عقب افتادند تا حجتی دومین تایم استراحت را هم بگیرد. گنبدی‌ها به امتیاز ۲۰ رسیدند و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع پیکانی‌ها تمام شد.

ست دوم: در این ست دو تیم امتیازاتی را به‌صورت پایاپای پیش آمدند، اما بازهم پیکان اختلاف امتیاز ایجاد کرد و سریک تایم استراحت گرفت. شاگردان حجتی اختلاف امتیاز را به عدد دو کاهش دادند، (مریم کاظم‌پور معاون وزیر ورزش برای تماشای این دیدار به سالن آمد). گنبدی‌ها در این ست عملکرد بهتری دارند، پیکان به امتیاز ۲۰ رسید. ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ با برتری پیکان تمام شد.

ست سوم: در این ست پیکانی‌ها خیلی زود پیش افتادند، اما در ادامه شاگردان حجتی بازی را در امتیاز پنج به تساوی کشاندند. بازی پایاپای پیش می‌رود، پیکان در کار تیمی انسجام بیشتری دارد. شاگردان رشیدی به امتیاز ۱۵ رسیدند، سریک بازی را در امتیاز ۱۸ به تساوی کشاند و در ادامه برای نخستین بار در این دیدار جلو افتادند. رشیدی تایم استراحت گرفت. در نهایت ست آخر با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به نفع پیکان تمام شد.

کد خبر 640279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.