حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهدیدهای دشمنان را خنثی می‌کند

شهردار مبارکه گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تهدیدهای دشمنان را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی می‌کند.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: مردم ایران با حضور حماسی، انقلابی و با بصیرت خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و رزمایش اقتدار و افتخار، وحدت و همبستگی، عزت و عظمت خویش را به نمایش می‌گذارند و تلاش‌های مخالفان نظام اسلامی را مانند گذشته بی ثمر می‌کنند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده ایران از جمله آمریکا قصد دارند مردم را نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدماتی که به ویژه در ایام الله فجر در حال بهره‌برداری است، نا امید کنند.

شهردار مبارکه با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، خاطرنشان کرد: مردم ما همیشه در زمان‌های حساس در صحنه حضور یافته و حمایت خود را از انقلاب خودشان اعلام می‌کنند.

وی ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای شرکت در این راهپیمایی، اضافه کرد: حضور گسترده و همه‌جانبه مردم و مسئولان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، توطئه‌های دشمنان و افکار پلیدشان را خنثی می‌کند.

شهردار مبارکه راهپیمایی ۲۲ بهمن را نماد ایمان، وحدت و اقتدار ایران اسلامی و عظمت ملی دانست و گفت: از تمام اقشار مختلف مردم دعوت می‌کنیم که با حضور حداکثری خود در صحنه بار دیگر جلوه‌های عظمت وصف‌ناپذیر انقلاب اسلامی و اراده آهنین خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش بگذارند.

کد خبر 640247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.