انقلاب اسلامی خاستگاه ارزش‌های اسلامی است

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی خاستگاه ارزش‌های اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران، دمیدن نور در تاریکی و تجلی پرشکوه حماسه خودباوری و عزت و سرافرازی ملتی است که فریاد حق طلبی و معنویت را در جهان طنین‌انداز کردند.

پرویز شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و با تکیه بر اراده پولادین و از خود گذشتگی ملت بزرگ ایران و به بهای خون‌های پاک جوانان غیور این مرز و بوم به پیروزی رسیده است، اظهار کرد: این انقلاب شکوهمند که با الهام از نهضت عاشورا، کاخ‌های اختناق و ستم و بی‌دینی را درهم فروریخت، استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را برای این ملت به پا خاسته به ارمغان آورد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، دمیدن نور در تاریکی و تجلی پرشکوه حماسه خودباوری و عزت و سرافرازی ملتی است که فریاد حق طلبی و معنویت را در جهان طنین‌انداز کردند و ایام الله دهه فجر، هنگامه به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های این ملت بزرگ است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه این ایام به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن ماه در حقیقت طلوع فجری بود که پرده‌های ظلمت استعمار و استبداد را از هم درید و ایران اسلامی، این کشور حضرت صاحب الزمان (عج) را نورباران کرد.

وی تصریح کرد: این نهضت الهی بیش از چهار دهه پرافتخار را با ایستادگی و پایمردی و وفاداری مردم انقلابی ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی پشت سر گذاشت.

شعبانی ادامه داد: در حال حاضر در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب به روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و تمام شهدای گرانقدر انقلاب درود می‌فرستیم و همراه و همگام با همه هموطنان با شرکت گسترده در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن، بار دیگر شکوه عزت و اقتدار ایران سربلند را در منظر جهانیان قرار خواهیم داد.

کد خبر 640186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.