حضور باشکوه ملت باطل کننده نقشه کثیف دشمن است

شهردار طاقانک گفت: حضور مردم در راهپیمایی‌ها و تظاهرات و پشتیبانی آنها از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند و پشتوانه مردمی نظام بیانگر عزم و اراده مردم و مسئولان برای پیمودن راه پرپیچ و خم، ساخت کشوری مترقی و توسعه یافته بر مبنای احکام اسلامی است.

داوود امیری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دشمنان ملت ایران در طول یک سال اخیر تلاش فراوانی کردند تا این‌گونه القا کنند که ملت ایران فاصله زیادی از نظام اسلامی و مسئولان آن گرفته‌اند به نحوی که انقلاب اسلامی چهل و چهار سالگی خود را نخواهد دید.

وی افزود: حال که به کوری چشم آنها دهه فجر انقلاب فرا رسیده است، تبلیغ برای کاسته شدن از حضور مردمی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و تلاش دارند تا راهپیمایی ۲۲ بهمن را از رونق بیندازند یا در فضای رسانه‌ای خود از یاس ملت سخن بگویند.

شهردار طاقانک خاطرنشان کرد: حضور باشکوه ملت باطل کننده نقشه کثیف دشمن است و حکایت از این دارد که ملت علی‌رغم تحمل سختی‌ها و مشکلات فراوان همچنان پای کار انقلاب ایستاده است و امیدوارانه چهل و چهار سالگی انقلابش را جشن می‌گیرد.

امیری تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی‌ها، تظاهرات و پشتیبانی آنان از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند و پشتوانه مردمی نظام بیانگر عزم و اراده مردم و مسئولان برای پیمودن راه پرپیچ و خم، ساخت کشوری مترقی و توسعه یافته بر مبنای احکام اسلامی است.

وی تاکید کرد: بسیاری از راهپیمایی‌هایی که به مناسبت‌های مختلف در حمایت از ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان مانند فلسطین و عراق برگزار می‌شود برخواسته از وظیفه انسانی و دینی در حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان است که موجب دلگرمی و تقویت روحیه آنها می‌شود و نشانگر روحیه عدالت طلبی و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی است.

شهردار طاقانک اضافه کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی، توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، بی‌عدالتی‌ها، جنایات و ظلم‌هایی که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به ملت‌های مظلوم انجام می‌دهند، حضور مردم در راهپیمایی و برگزاری تظاهرات وظیفه‌ای انسانی، دینی و ملی محسوب می‌شود که نباید از آن غفلت کرد یا تأثیرات آن را نادیده گرفت.

امیری اظهار کرد: آحاد مردم ولایی و انقلابی با هر نوع سلیقه برای عزت، اقتدار ایران و خنثی کردن توطئه‌های منافقان و مخالفان انقلاب اسلامی پرشور و با حفظ وحدت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند که موجب خنثی شدن اهداف کفر جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: بهمن ۵۷ تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که به اشتیاق «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» این انقلاب را به پیروزی رساندند تا امروز شاهد ملتی مستقل و آزاد باشیم که با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب از «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» محافظت می‌کنند.

شهردار طاقانک ادامه داد: انقلاب اسلامی آمد تا به محرومان و مظلومان هویت ببخشد، ایران سرافراز در اوج اقتدار و بالندگی است و به الگوی مردم سالاری دینی و مرجع آزادگان ملل تبدیل شده است؛ لذا ملت سربلند ایران امسال نیز با عظمت و استواری خود حماسه یک حضور ماندگار را رقم زدند تا در بهار آزادی، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهند و با تجدید میثاق با خون شهدا یک بار دیگر دشمنان نظام را ناامید کنند.

کد خبر 640166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.