اجرای مراسم نورافشانی و تکبیرگویی/ نهضت امام (ره) ادامه دارد

شهردار زرند گفت: دستاوردهای کم‌نظیر و ارزشمندی در کارنامه چهار دهه مجاهدت و تلاش در حوزه‌های مختلف وجود دارد و به طور قطع روح بزرگ و ملکوتی امام راحل و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نظاره‌گر تلاش همه آحاد مختلف در ساختن جامعه مطلوب برای نجیب‌ترین مردمان جهان هستند.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن‌ماه سالروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فصل پیروزی نهضت آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی مردم غیور و آزاده ایران اسلامی است.

وی ضمن دعوت از شهروندان زرند برای شرکت راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: ملت ایران در طول تاریخ پرفراز و نشیب این دیار کهن، هیچ‌گاه دست از آرمان‌های بلند ملی و مذهبی خود نکشیدند و همواره و در سخت‌ترین شرایط برای دست‌یابی به جامعه‌ای متعالی تلاش و مجاهدت کردند.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: نهضتی که با رهبری امام خمینی (ره) در پانزدهم خردادماه ۱۳۴۲ آغاز و در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست همچنان ادامه دارد.

ضیاءالدینی تصریح کرد: دستاوردهای کم‌نظیر و ارزشمندی در کارنامه چهار دهه مجاهدت و تلاش در حوزه‌های مختلف وجود دارد و به طور قطع روح بزرگ و ملکوتی امام راحل و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نظاره‌گر تلاش همه آحاد مختلف در ساختن جامعه مطلوب برای نجیب‌ترین مردمان جهان هستند.

وی از برگزاری جشن انقلاب در شب ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: مراسم و جشن‌های دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین به اقشار مختلف مردم است و باید از این فرصت استفاده کرد.

شهردار زرند افزود: به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند در محل سینما آزادی با هنرنمایی هنرمندان استانی مهدی حشمتی و منصور محمدحسنی (مسترلاین"خطو") برای شهروندان برگزار خواهد شد.

ضیاءالدینی ادامه داد: اجرای گروه هنری، موسیقی زنده، اجرای مسابقه و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های این شب خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شب ۲۲ بهمن‌ماه آسمان شهر زرند نورباران خواهد شد، اظهار کرد: اجرای مراسم نورافشانی و تکبیرگویی از ساعت ۲۱:۰۰ در میدان ۲۲ بهمن انجام خواهد شد.

کد خبر 640164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.