اجرای ۱۴ طرح خدماتی، عمرانی و فرهنگی در کاشان

شهردار کاشان گفت: همزمان با دهه فجر ۱۴ پروژه‌های عمرانی خدماتی ورزشی شهرداری عملیاتی شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن بخشنده‌امنیه در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی خدماتی فرهنگی شهرداری کاشان، اظهار کرد: توسعه فضاهای فرهنگی یکی از رویکردها و سیاست‌های جدی مدیریت شهری در نقاط مختلف شهر از جمله نواحی کم برخوردار است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساختمان ناحیه سه منطقه دو و خانه فرهنگ واقع در بلوار کارگر گفت: این پروژه در ۳ طبقه، با زیربنای ۵۴۷ مترمربع و در زمینی به مساحت ۲۸۵ مترمربع اجرا می‌شود و اعتبار برآورد شده برای این پروژه بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال است.

شهردار کاشان در خصوص خانه فرهنگ شهرک خاتم الانبیا، خاطرنشان کرد: این پروژه با ۱۰۰۰ متر مربع زیر بنا، ۵۰۰ متر ساختمان در دو طبقه شامل؛ آمفی‌تئاتر، فضای سبز، اتاق نقاشی و ریخته‌گری با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال میزبان اهالی مسکن مهر است.

بخشنده‌امنیه بر اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه فرهنگی تأکید و آن را یکی از الزامات دستیابی به توسعه پایدار قلمداد کرد.

بهره‌برداری از بلوارهای امین و عدالت با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام شده است

وی در آئین بهره‌برداری از بلوارهای «امین» و «عدالت» تصریح کرد: توسعه و بهسازی معابر و مسیرهای دسترسی علاوه بر تأمین رفاه حال شهروندان در ساماندهی وضعیت ترافیکی نقش بسزایی دارد.

شهردار کاشان اینکه برای بهره‌برداری از این دو بلوار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده خاطرنشان کرد: ۳ هزار متر مربع زیرسازی، ۶ هزار متر مربع آسفالت، ۱۳۵۰ متر جدول گذاری، نصب ۱۸ تیر روشنایی، کاشت ۱۶۴۰ اصله درختچه (زیتون تلخ و سر و)،۶۴۰ اصله، خاک‌ریزی رفیوژ میانی، اجرای سیستم آبرسانی فضای سبز از جمله اقدامات صورت گرفته در این دو بلوار بوده است.

بخشنده‌امنیه با اشاره به اجرای پروژه‌های زیرساختی در حوزه حمل و نقل و ترافیک گفت: علاوه بر این ابرپروژه‌ها، پروژه‌هایی برای رفع مشکلات فعلی و دغدغه‌های کنونی شهروندان در این حوزه تعریف و اجرا می‌شود.

کد خبر 640155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.