گلباران قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک گفت: در ایام الله دهه فجر، مراسم گلباران قبور شهدا، تجدید میثاق با شهدا و بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی به شکل روزانه و با همکاری دستگاه‌های مختلف دولتی برگزار شد.

مسعود آقازیارتی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر مراسم گلباران قبور شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در حسینیه فردوس آرامستان با همکاری اداره کل بنیاد شهید، سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری و ارگان‌های نظامی به انجام رسید.

وی افزود: با همکاری اداره کار و تعاون اجتماعی استان مرکزی مجدد شاهد گلباران قبور شهدا بودیم که در مراسمی به همراه تقدیر از کارکنان و زحمت‌کشان سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کلانشهر اراک آرامستان انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کلانشهر اراک خاطرنشان کرد: کارکنان اداره کل بهزیستی استان مرکزی نیز با حضور در مزار شهدا به تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی پرداختند.

آقازیارتی ادامه داد: تمام دانشگاه‌های استان نیز با محوریت دانشگاه علمی کاربردی با حضور در حسینیه شهدای سازمان آرامستان مراسمی را برای تجدید میثاق با شهدا برگزار کردند که مجموعه این برنامه‌ها نشان از تداوم آرمان‌های انقلاب و تجدید بیعت جوانان شهر با میثاق شهدا دارد.

وی گفت: تجدید میثاق با شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از ابتدای ایام الله دهه فجر آغاز شد و تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بیست‌ودوم بهمن ادامه داشت.

کد خبر 640152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.