دستگیری سارقان در حرکت و کشف اموال مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از دستگیری باند سه نفره سارقان در حرکت و کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حمزه بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری فرماندهی انتظامی شهرستان بویین میاندشت در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به کشف هشت دستگاه ابزارآلات ساختمانی و یک قبضه اسلحه شکاری از داخل خودرو، افزود: با توجه به احتمال سرقتی بودن اموال کشف شده، راننده و دو سرنشین خودرو برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده از خودرو توسط کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یکی از سرنشینان خودرو دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت است که با صراحت به هفت فقره سرقت در یکی از استان‌های مجاور اعتراف کرد و در نهایت هر سه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 640137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.