خدمات ۴۴ ساله انقلاب ااسلامی در حوزه سلامت بی‌نظیر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تحول نظام سلامت از دستاوردهای ارزشمند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، گفت: به رغم وجود بعضی از مشکلات و انتقادها، خدمات ۴۴ ساله در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه سلامت بی‌نظیر بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارسلان خالدی‌فر امروز _پنجشنبه بیستم بهمن_ در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دور افتاده‌ترین مناطق استان چهارمحال و بختیاری از نعمت خدمات بهداشتی و درمانی برخوردار است و شهرستان کمتر برخوردار لردگان که روزی از نعمت پزشک ایرانی محروم بود، اکنون دارای ۲۸۶ پزشک فوق تخصص، متخصص و دانشجوی مشغول به تحصیل در رشته پزشکی است.

وی با اشاره به برخورداری استان چهارمحال و بختیاری از تجهیزات پزشکی پیشرفته، افزود: به زودی یکی از برندهای معتبر دستگاه سی‌تی‌اسکن در استان به بهره برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بر اساس تعبیر سردار سلیمانی، کشور حرم است، از این رو اکنون ایران اسلامی حرم و تمام خدمتگزاران در این نظام مقدس مدافعان حرم هستند.

وی مطیع ولایت فقیه بودن سردار سلیمانی را رمز شهادت و عاقبت به خیری این سردار بزرگ دانست و افزود: هر فردی که وظایف محله خود را به خوبی انجام دهد و از ولی فقیه تبعیت کند، مدافع حرم و عاقبت به خیر است.

خالدی‌فر گفت: امیدوارم همه ما با تلاش و تعهد از مدافعان جمهوری اسلامی باشیم، زحمات بی‌دریغ کادر بهداشتی و درمانی و کارکنان زحمت‌کش مجموعه، به ویژه در دوران سخت شیوع بیماری کرونا قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه تحول نظام سلامت در استان چهارمحال و بختیاری از جمله دستاوردهای ارزشمند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: به رغم وجود بعضی از مشکلات و انتقادها، خدمات ۴۴ ساله در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه سلامت بی‌نظیر بوده است.

به گزارش ایمنا، جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مسئولان حوزه سلامت و جمع زیادی از کارکنان و کادر بهداشتی و درمانی در سالن همایش‌های ابن‌سینا مجتمع رحمتیه برگزار شد.

کد خبر 640126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.