دختر بچه ۱۱ ساله از چنگال آدم‌ربا رها شد

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل گفت: عامل ربودن دختربچه ۱۱ ساله در کمتر از هشت ساعت در این شهرستان دستگیر شد.

‌سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه دختر بچه ۱۱ ساله‌اش توسط یک مرد جوان از مقابل درب مدرسه ربوده شده است، موضوع با حساسیت ویژه توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل دنبال شد.

وی افزود: رئیس و مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل پس از اطلاع از این موضوع به همراه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان بلافاصله در محل حضور یافته و در بررسی‌های اولیه دریافتند، عامل این حرکت خشن، بچه را در هنگام تعطیلی مدرسه در یکی از خیابان‌های شهر ربوده و با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: با انجام تحقیقات تخصصی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه سرانجام کمتر از هشت ساعت پس از وقوع حادثه مخفیگاه متهم در یکی از نقاط حاشیه شهرستان شناسایی شد.

وی گفت: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه این آدم‌ربا بلافاصله محل را در محاصره خود در آورده و در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند، با رهایی دختر بچه ربوده شده و بازگرداندن او به آغوش خانواده‌اش فرد آدم‌ربا را نیز دستگیر کنند.

سرهنگ هاشمی‌زاده با بیان اینکه متهم پس از تحویل به مرجع قضائی روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم به فرزندان خود آموزش دهند که سوار خودروی افراد غریبه و نا آشنا نشده و در صورت ممکن والدین دانش‌آموزان خود نسبت به جابه‌جایی و انتقال فرزندان اقدام یا برای این اقدام از سرویس مدارس معتبر و مجاز استفاده کنند.

کد خبر 640124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.