شرایط اعطای وام به فرهنگیان استان اصفهان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پس از مذاکرات صورت گرفته با مسئولان بانک ملی ایران، شرایط ارائه وام ۳۰۰ میلیون ریالی با نرخ سود ۱۲ درصد به هفت هزار نفر از همکاران فرهنگی فراهم شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان، مهدی منتجب با اشاره به اینکه در مرحله نخست به هفت هزار نفر از متقاضیان، وام پرداخت می‌شود، اظهار کرد: این میزان در مقایسه با مرحله قبل پرداخت وام ۱۲ درصدی رشد سه تا چهار برابری داشته است.

وی افزود: پس از پیگیری‌های انجام شده و مذاکرات صورت گرفته با مسئولان بانک ملی، شرایط ارائه وام ۳۰۰ میلیون ریالی با نرخ سود ۱۲ درصد به همکاران فرهنگی فراهم شده است.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: سهمیه هریک از مناطق آموزش و پرورش استان براساس تعداد شاغلان مشخص شده و در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

وی درباره سیر مراحل پرداخت این وام، گفت: ابتدا همکاران از طریق تلفن همراه وارد سامانه شده و پس از تکمیل اطلاعات و معرفی یک ضامن فرهنگی اقدام به تهیه و امضای سفته الکترونیکی می‌کنند؛ در نهایت پس از گذراندن مراحل اداری وام به حساب متقاضیان واریز خواهد شد و امیدوارم که امکان درخواست این وام تا پایان بهمن ماه فراهم شود.

منتجب "فرهنگ کارت" را از دیگر خدمات ارائه شده به فرهنگیان دانست و اضافه کرد: فرهنگیان برای دریافت آن باید درخواست خود را به حوزه تعاون اداره محل خدمت خود ارائه دهند، این کارت از دوم تا هشتم هر ماه شارژ خواهد شد و اعتبار هزینه شده در اقساط ۱۰ ماهه از حساب همکاران کسر می‌شود.

وی افزود: با استفاده از این کارت که در دستگاه آموزش و پرورش استان اصفهان با نام فرهنگ کارت و در سایر مراکز مانند ذوب آهن و فولاد مبارکه با نام‌های دیگری تعریف شده و امکان خرید از ۴۰۰ فروشگاه طرف قرارداد در سراسر استان فراهم است.

کد خبر 640080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.