دیدار وزیر فرهنگ گینه با امیرعبداللهیان

وزیر فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی جمهوری گینه که در تهران به‌سر می‌برد عصر روز چهارشنبه با وزیر امور خارجه دیدار و درباره روابط دوجانبه، زمینه‌های مختلف مناسبات سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از وزارت امور خارجه، آلفا سوما، وزیر فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی جمهوری گینه که در تهران به‌سر می‌برد، عصر امروز _ چهارشنبه نوزدهم بهمن _ با امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، دیدار و درباره روابط دوجانبه، زمینه‌های مختلف مناسبات سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار، مناسبات دو کشور را دوستانه، تاریخی و در حال گسترش دانسته و بر اهمیت تبادل هیئت‌ها بین دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور در گسترش روابط اقتصادی دوطرفه اظهار امیدواری کرد مقدمات برگزاری نشست کمیسیون مشترک در دستورکار دو کشور قرار گیرد.

آلفا سوما، وزیر فرهنگ و گردشگری گینه، نیز در این دیدار سفر خود به تهران را گامی برای توسعه روابط در زمینه‌های مختلف دانست و بر گسترش همکاری‌های دو کشور تاکید، و اظهار امیدواری کرد که کشورش بتواند از تخصص و تجربیات طرف‌های ایرانی برای توسعه گینه بهره‌مند شود.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک، شاهد برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌ها باشیم.

کد خبر 639970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.