قاضی‌زاده هاشمی فعالیت‌های بنیاد شهید در جشنواره فیلم فجر را تشریح کرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره فعالیت بنیاد شهید در جشنواره فیلم فجر گفت: در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر با دو پروژه «اتاقک گلی» و مستند «۶۴۱۹ روز اسارت» حضور داریم.

به گزارش ایمنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه «۶۴۱۹ روز اسارت» یک مستند ۸۰دقیقه‌ای درباره شهید لشکری است، اظهار کرد: امسال با این دو پروژه به جشنواره ورود پیدا کردیم، اما سال آینده با قدرت بیشتری شرکت خواهیم کرد.

وی درباره فیلم سینمایی «اتاقک گلی» که با مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ساخته شده و قرار است بر روی پرده سینمای جشنواره برود نیز گفت: تاریخ ملت ایران نشان داده هر موقع جزئی از این ملت دچار صدمه توسط دشمنان، معاندان و وابستگان آن‌ها شده، آن‌ها را تنها نمی‌گذارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مردم غیور «کُرد» در مواقعی که نیاز به حمایت داشتیم، درمقابل منافقان ایستادگی کرده‌اند و هیچ‌گاه ۱۷ هزار ترور که توسط منافقان صورت گرفته را فراموش نخواهیم کرد. منافقان برای کشتار مردم ایران به صدام خدمت کردند و این‌ها دشمن هموطنان کُرد ما هستند.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: طرفدار واقعی قوم کُرد کسانی هستند که خونشان را برای حفاظت از مردم بی‌گناه اهدا کردند و هنوز هم آمادگی فدا شدن برای ملت عزیز را دارند.

منبع: ایسنا

کد خبر 639934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.