توقیف خودروهای شوتی با ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی حامل ۲۰ میلیارد ریال انواع ظروف آشپزخانه قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به چهار دستگاه خودروی سواری مشکوک و برای بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته و موفق به کشف بیش از ۳۵ هزار پارچه انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق از جمله فلاسک چای، لیوان، قاشق و چنگال و چاقو که همگی بدون مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه چهار متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه پدیده قاچاق کالا یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهم اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 639897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.