۱۵۰۰ تن پیاز دپو شده از انباری کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۵۰۰ تن پیاز به ارزش ۳۷۰ میلیارد ریال که در یک انبار دپو شده بود در عملیات ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی افزایش قیمت پیاز در بازار و بروز نارضایتی‌هایی بین مردم، مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد در اجرای طرح تشدید مقابله با احتکار کالاهای اساسی و موردنیاز مردم از دپوی مقدار زیادی پیاز در انباری واقع در یکی از محل‌های این شهر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی، از این انبار بازرسی کردند و در نتیجه مقدار ۱۵۰۰ تن پیاز که با هدف توزیع خارج از شبکه دپو شده بود را کشف کردند و فردی که اقدام به دپوی این مقدار پیاز کرده بود را شناسایی و در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد وی به جای توزیع پیازها در داخل استان با قیمت بیشتری به استان‌های دیگر آن‌ها را ارسال می‌کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش پیازهای کشف شده را ۳۷۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند، اضافه کرد: در نهایت پرونده این تخلف صورت گرفته برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس به صورت هوشمندانه تخلفات بازار را رصد کرده و با افراد سودجو و فرصت طلبی که بخواهد برای کسب منافع خود معیشت مردم را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

کد خبر 639893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.