۲۳ هزار لیتر فراورده نفتی قاچاق در لارستان کشف شد

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۲۳هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت در ۲۴ ساعت گذشته، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان، به هشت دستگاه اتوبوس مسافربری حامل سوخت مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از هشت دستگاه اتوبوس، مقدار ۲۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع که با نصب باک‌های اضافه در این خودروها جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های کشف‌شده را بیش از پنج میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این زمینه هشت دستگاه خودرو موصوف توقیف و رانندگان به همراه پرونده‌های تشکیل‌شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت به‌صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌کنم که به‌منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

کد خبر 639892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.