امنیت آسمان کشور مدیون دلاور مردان نیروی هوایی است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امنیت آسمان کشور مدیون نیروهای جان برکف نیروی هوایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری در پیامی نوزدهم بهمن‌ماه، روز نیروی هوایی را به سلحشوران این نیرو تبریک گفت، در متن پیام سردار میرحیدری آمده است:

«بی‌شک نیروی هوایی یکی از افتخارات نیروهای مسلح به شمار می‌آید و امنیت امروز آسمان کشور را مدیون دلاور مردان و سلحشوران نیروی هوایی هستیم. همافران نیروی هوایی کشور اولین نیروهای نظامی بودند که در نوزدهم بهمن‌ماه سال ۵۷ هوشمندانه راه حق و حقیقت را پیدا کرده و به خیل عظیم مردم ملحق شدند و با بیعت تاریخی خود با حضرت امام خمینی (ره) نشان دادند که یک نیروی مردمی و خدمتگذار هستند.

با شروع جنگ تحمیلی، باز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اولین نیرویی بود که وارد صحنه شد و رشادت‌های زیادی را به نمایش گذاشت و توانست به تنهایی جلوی هجوم وحشیانه دشمن را بگیرد و در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی نیز در تمام صحنه‌های حساس و مهم درخشیده و به خوبی از امنیت آسمان ایران حفاظت و حراست کرده است.

رونمایی از تجهیزات پیشرفته و قدرت بالای نیروی هوایی در روزهای اخیر از طرفی باعث دلگرمی مردم و برانگیختن غرور ملی و از طرفی دیگر موجب یاس و ناامیدی بیشتر در جبهه دشمن شد.

امروز بی‌تردید نیروی هوایی از محبوب‌ترین نیروهای نظامی بین مردم به شمار می‌آید و همه ما به وجود این نیرو افتخار می‌کنیم و به اقتدار، توانمندی و صلابت بالای این نیرو به خود می‌بالیم.

اینجانب نوزدهم بهمن‌ماه که به عنوان روز نیروی هوایی نامگذاری شده است را به هم‌رزمان دلاور و شجاع خود در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آن‌ها در دفاع از آسمان کشور، سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان در خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران را از خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 639890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.