مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «جامعه امروز باید کارآمدی نظام را تجربه کند / تکمیل پروژه مترو، اولویت نخست مسائل شهری اصفهان»، «حجیم‌ترین بتن‌ریزی زیرزمینی در ایستگاه طوقچی خط ۲ متروی اصفهان»، «اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در منطقه ۱۵ به مناسبت ایام‌الله دهه فجر»، «افتتاح مرکز جامع توانمندسازی آقایان استان اصفهان»، «نصب ۱۰۰ سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه ۱۰ اصفهان»، «حمایت از حوزه گردشگری در بودجه ۱۴۰۲ / گره‌گشایی از پروژه‌های قفل‌شده سرمایه‌گذاری شهر»، «بهبود زیرساخت‌های الکترونیکی شهر اصفهان برای کاهش ترافیک»، «ناظران، مسئول اجرای دقیق مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان‌ها هستند»، «پیشنهاد ۶۰۰ میلیارد تومانی برای «محله‌محوری» اصفهان» و «تعداد اتوبوس‌های شهر اصفهان به ۱۴۰۰ دستگاه افزایش می‌یابد»، مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

جامعه امروز باید کارآمدی نظام را تجربه کند / تکمیل پروژه مترو، اولویت نخست مسائل شهری اصفهان

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با بیان اینکه اولویت نخست در مسائل شهری، تکمیل پروژه متروی این کلان‌شهر است، گفت: اگر بخواهیم آلودگی ناشی از حمل‌ونقل و ترافیک را کاهش دهیم و حمل‌ونقل ایمن داشته باشیم، تکمیل خط یک مترو، ادامه احداث خط دو و آغاز عملیات احداث خط سه مترو نیز باید انجام شود.

حجیم‌ترین بتن‌ریزی زیرزمینی در ایستگاه طوقچی خط ۲ متروی اصفهان

سیدمحسن واعظی‌فر، مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: حجیم‌ترین بتن‌ریزی تونل در پروژه خط دو متروی اصفهان در عمق ۲۰ متری زمین در یک روز کاری با به‌کارگیری چندین کارخانه بتن‌ریز (بچینگ) و حدود ۲۵۰ سرویس تراک میکسر حمل بتن با تلاش و پشتکار شبانه‌روزی مهندسان پیمانکار، مشاور و مدیر طرح انجام شد.

اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در منطقه ۱۵ به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

هوشنگ نظری‌پور، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از برگزاری بالغ بر ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از یازدهم بهمن آغاز شده است و تا بیست‌وسوم این ماه ادامه دارد.

افتتاح مرکز جامع توانمندسازی آقایان استان اصفهان

آئین افتتاح مرکز جامع توانمندسازی آقایان استان اصفهان روز _سه‌شنبه، نوزدهم بهمن_ با حضور مدیران استانی و شهری برگزار شد.

نصب ۱۰۰ سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه ۱۰ اصفهان

داوود بحیرایی، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از نصب ۱۰۰ سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس این منطقه خبر داد و گفت: نصب سرپناه‌های جدید در ایستگاه‌های اتوبوس باعث رضایت و آرامش بیشتر مسافران در استفاده بهتر از خدمات اتوبوسرانی شهری شده است.

حمایت از حوزه گردشگری در بودجه ۱۴۰۲ / گره‌گشایی از پروژه‌های قفل‌شده سرمایه‌گذاری شهر

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از مهمترین نکاتی که در بودجه سال ۱۴۰۲ به جمع‌بندی و تصویب رسیده است، حمایت از حوزه گردشگری و ساخت‌وسازها برای احداث هتل‌ها و اقامتگاه‌ها است که همچنان مشمول تخفیف ۹۹ درصدی برای صدور پروانه خواهد بود.

بهبود زیرساخت‌های الکترونیکی شهر اصفهان برای کاهش ترافیک

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بهبود وضعیت زیرساخت‌های الکترونیکی برای کاهش ترافیک این کلان‌شهر ضروری است، همچنین لزوم هماهنگی پلیس راهور و مدیریت استان به‌ویژه شورای ترافیک استان برای هم‌افزایی دستگاه‌ها بیش از پیش مورد توجه است.

ناظران، مسئول اجرای دقیق مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان‌ها هستند

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ناظران ساختمان مسئول رعایت اجرای مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان هستند، گفت: هر ساختمان حداقل چهار ناظر از جمله مهندسان معمار، ساختمان، برق و تأسیسات دارد که ابتدای آغاز پروژه توسط مالک انتخاب می‌شوند.

پیشنهاد ۶۰۰ میلیارد تومانی برای «محله‌محوری» اصفهان

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سال جاری ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه محله‌محوری برای ۳۰ محله از مناطق پانزده‌گانه شهرداری به تصویب شورا رسید و برای سال آینده نیز پیشنهاد ۶۰۰ میلیارد تومانی برای محله‌محوری از سوی شهرداری مطرح شده است.

تعداد اتوبوس‌های شهر اصفهان به ۱۴۰۰ دستگاه افزایش می‌یابد

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر نیاز شهر اصفهان ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس است که در حال تلاش هستیم سال آینده این تعداد به ۱۴۰۰ دستگاه افزایش یابد تا بتوانیم اتوبوس‌های فرسوده را ابتدای سال ۱۴۰۲ از مدار بهره‌برداری خارج کنیم.

کد خبر 639883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.