۳۳ پروژه حوزه راه و شهرسازی استان زنجان به بهره برداری رسید

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: ۳۳ پروژه راه و مسکن به ارزش ۲۸۱ میلیارد تومان در استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر اسماعیلی امروز _چهارشنبه نوزدهم بهمن_ در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های مسکن و راه اظهار کرد: ۳۳ پروژه راه سازی و مسکن با اعتباری بالغ بر ۲۸۱ میلیارد تومان در استان زنجان افتتاح شد.

وی، با اشاره به تعریض باند موجود و احداث باند دوم سلطانیه -قیدار -کبودرآهنگ (قطعه ۲)، گفت: این پروژه با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان امروز افتتاح می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد: تحویل سه واحد مسکونی به خانواده‌های دارای فرزند چهارقلو با اعتبار سه میلیارد تومان از مهمترین این پروژه‌ها بود که در دومین روز از ایام الله دهه فجر انجام شد.

وی به پروژه‌های حوزه بازآفرینی شهری اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی شهید شهریاری زنجان نیز با اعتبار ۳.۸ میلیارد تومان در منطقه اسلام آباد شهر زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه سیاست اصلی دولت در بخش مسکن ایجاد چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال است ادامه داد: استان زنجان برنامه احداث ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در طول ۲ سال را در برنامه دارد.

اسماعیلی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان را بیش از ۳۵ درصد تا ۴۰ درصد اعلام کرد و افزود: این استان در اجرای این طرح در سطح کشور برتر است.

به گزارش ایمنا، همزمان افتتاح پروژه ۱۸ واحدی مسکن نگین خرمدره برای اقشار کم درآمد به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفت.

پروژه در راستای تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مساحت ۱۸۴۸ متر مربع و اعتبار ۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کد خبر 639878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.