افتتاح طرح‌های عمرانی و رونمایی از ماشین‌آلات شهرداری لوندویل

شهردار لوندویل گفت: در هشتمین روز از دهه فجر، طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری افتتاح و از ماشین‌آلات جدید این نهاد با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال رونمایی شد.

نعمت یاورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی و رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری لوندویل اظهار کرد: در هشتمین روز از دهه فجر، طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری لوندویل شامل اجرای رفیوژ وسط، تعویض و تقویت چراغ‌های روشنایی و نصب المان‌های نوری در معابر، لایروبی و زیرسازی پایین دست و ضلع شمالی رودخانه افتتاح و ماشین آلات جدید رونمایی شد.

وی افزود: حدود یک ماه پیش، لایروبی پایین دست رودخانه از پل تا ساحل لوندویل به طول کیلومتر و زیرسازی ضلع شمالی رودخانه به طول ۸۰۰ متر با اعتباری حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

شهردار لوندویل خاطرنشان کرد: در سال جاری رفیوژ وسط به طول یک هزار و ۳۵۰ متر در خیابان آبشار احداث شده است و ۵۰ عدد چراغ روشنایی دکوراتیو شش متری در خیابان آبشار و ۲۳ عدد چراغ دکوراتیو ۹ متری در خیابان امام (ره) و ۱۶۰ عدد المان نوری در این دو خیابان با اعتباری حدود ۱۸ میلیارد ریال نصب شده است.

وی با بیان اینکه دو دستگاه خودرو نیسان زباله با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط شهرداری خریداری شده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری، شهرداری لوندویل یک دستگاه بیل بکهو به ارزش ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، دریافت کرده است.

یاورپور تصریح کرد: به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات و خریداری ماشین آلات شهرداری در مجموع ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده که ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار آن از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور و مابقی از منابع داخلی تأمین شده است.

وی گفت: طرح‌های و عمرانی و خدماتی و ماشین آلات جدید شهرداری لوندویل امروز چهارشنبه، نوزدهم_ بهمن _ با حضور جمعی از مسئولان محلی شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان لوندویل افتتاح و رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، لوندویل از توابع شهرستان آستارا است که در غرب استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 639876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.