بهبود کیفیت زندگی شهروندان سنگاپوری با شبکه لورا

دسترسی به اینترنت اشیا در نواحی مرکزی سنگاپور به‌زودی افزایش قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد و به دنبال آن، پروژه‌های دولتی با سرعت بهتر و باکیفیت بالاتر پیاده خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لورا یا شبکه گسترده کم‌توان نوعی شبکه گسترده مخابرات بی‌سیم به‌شمار می‌رود که با هدف ایجاد ارتباطات طولانی‌مدت با نرخ پایین انتقال داده کم برای استفاده در پلتفرم اینترنت اشیا طراحی شده است. دولت سنگاپور به‌تازگی از بهره‌برداری از این شبکه برای اولین بار در کشور به منظور پیاده‌سازی پروژه‌های دولتی و کاربردهای تجاری خبر داده و مدعی شده است که از زمان پیاده‌سازی آن، انجام اقدامات مورد نظر با سرعت و کارایی بیشتر انجام خواهد شد. بهره‌برداری از شبکه گسترده کم‌توان ابتدا در مناطق مرکزی سنگاپور ممکن خواهد بود، با این حال در آینده نزدیک در سراسر کشور توسعه داده خواهد شد.

اتصال بک‌هال

شبکه جدید سنگاپور امکان اتصال بی‌سیم ابزارهای دیجیتالی مجاز را به بستر امن اینترنت اشیا به عنوان یک سرویس و اتصال بک‌هال فراهم می‌آورد. اتصال بک‌هال اغلب در ارتباطات راه دور مورد استفاده قرار می‌گیرد و به انتقال سیگنال از یک شبکه به شبکه مرکزی اشاره دارد.

راه‌اندازی اولین سنسورهای شبکه گسترده کم‌توان در سنگاپور

در این راستا، ارائه‌دهندگان رویکردهای اینترنت اشیا به‌جای سرمایه‌گذاری برای ایجاد شبکه شخصی خود می‌توانند به‌راحتی، با سرعت بالا و صرف کمترین هزینه به شبکه بک‌هال متصل شوند و عملیات خود را از طریق آن پیش ببرند. سپس داده‌های جمع‌آوری شده از سنسورهای شبکه گسترده کم‌توان مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و خودکارسازی فرآیندهای دستی را تسهیل کند، امکان حفظ آن‌ها را فراهم می‌آورد، بهره‌وری و تولید را افزایش می‌دهد و در نهایت به بهبود کلی کارایی عملیاتی کمک زیادی می‌کند. همه این خدمات به‌طور فراگیر و با اعتبار کافی در اختیار تمام ارائه‌دهندگان استراتژی‌های اینترنت اشیا قرار می‌گیرد و مراکز تجاری نیز می‌توانند پس از آماده‌سازی زیرساخت‌های خود با پرداخت حداقل هزینه ممکن از مزایای این خدمات بهره‌مند شوند.

ارائه‌دهندگان خدمات جدید مدعی شده‌اند که استراتژی‌های شبکه گسترده کم‌توان نه‌تنها به مراکز کاری و سایر کمپانی‌ها کمک زیادی خواهد کرد، بلکه از طریق ایجاد تأثیرات مثبت در محیط زیست، در بهبود کیفیت زندگی شهروندان نیز مؤثر خواهد بود.

راه‌اندازی اولین سنسورهای شبکه گسترده کم‌توان در سنگاپور

کد خبر 639864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.