تیم مطرح لیگ‌برتری به دنبال سرمربی سابق بارسلونا!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلستان، خبرهای مهمی را پوشش داده‌اند که خواندن آن‌ خالی از لطف نیست‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درباره رشته‌های مختلف تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _چهارشنبه نوزدهم بهمن ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* به گزارش اسپورت میل، سرمایه‌گذاران قطری در حال برنامه‌ریزی برای خرید منچستریونایتد هستند و می‌خواهند به اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم، تضمین حمایت مالی بدهند تا باشگاه را به اوج برگرداند.

* سرمربی اورتون، شأن دایچ، اگر باشگاه را در لیگ‌برتر، به منطقه امن و به دور از سقوط برساند، پاداشی بیش از ۳.۵ میلیون پوند دریافت خواهد کرد.

* طبق گزارش‌ها، رئال مادرید به لوکا مودریچ اولتیماتوم داده است که اگر می‌خواهد قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند، باید از بازی‌های ملی بازنشسته شود.

* بر اساس گزارش‌ها، یوونتوس می‌خواهد متئو کواچیچ هافبک چلسی را به عنوان بخشی از قرارداد معاوضه با دنیس زکریا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

* طبق گزارش‌ها، تیم النصر عربستان مایل است به سرخیو بوسکتس برای هم‌تیمی شدن با کریستیانو رونالدو در خاورمیانه، مبلغ ۱۶ میلیون پوند در فصل پیشنهاد دهد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که اینترمیلان در حال برنامه ریزی برای جذب تروو چالوبا، مدافع چلسی در تابستان است.

دیلی تلگراف:

* اریک تن هاخ در تابستان امسال با یک معضل برای جذب یک مهاجم ۱۰۰ میلیون پوندی برای منچستریونایتد، مواجه است و در حال بررسی این موضوع است که از میان هری کین، ستاره تاتنهام یا ویکتور اوسیمن، ستاره نوظهور ناپولی کدام بازیکن را خریداری کند.

* چلسی در حال مذاکره با تعدادی از شرکت‌ها، برای به‌دست آوردن یک اسپانسر پرسود و جدید روی جلوی پیراهن برای جایگزینی اسپانسر قبلی (Three) است.

* امیدهای منچسترسیتی برای جذب جود بلینگهام به عنوان خریدی بزرگ در تابستان، ممکن است با توجه به حواشی که باشگاه را فرا گرفته، پیچیده‌تر شود.

سان:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی به دنبال لوئیز انریکه، سرمربی سابق بارسلونا است.

* با وجود اینکه فولارین بالوگون، مهاجم قرضی آرسنال که در رمس بازی می‌کند و در حال حاضر از لیونل مسی و کیلیان امباپه در فرانسه عملکرد بهتری دارد، توپچی‌ها می‌توانند در تابستان از او در ترکیب خود، استفاده کنند.

بر اساس گزارش‌ها، منچسترسیتی انتظار دارد که پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، قبل از اینکه آنها به دلیل بیش از ۱۰۰ نقض قوانین مالی مجازات شوند، باشگاه را ترک کند.

تایمز:

* تهدید اعمال تحریم‌ها به دلیل مشکلات به وجود آمده برای سیتیزن‌ها، می‌تواند مانع پیوستن بازیکنان ستاره، به منچسترسیتی شود.

دیلی میرر:

* به لیورپول هشدار داده شده است که اگر یورگن کلوپ اخراج کند، خواستگاران زیادی برای او خواهد داشت که در میان آنها، نام چلسی نیز وجود دارد.

* جزئیات جدیدی از تلاش ناموفق آرسنال برای جذب لیونل مسی، در زمانی که او هنوز بازیکن تیم جوانان بارسلونا بود، آشکار شده است.

* آدرین رابیو، که سال گذشته نزدیک بود به منچستریونایتد بپیوندد، یکی از پنج ستاره تیم اصلی است که گفته می‌شود توسط یوونتوس به فروش می‌رسد زیرا آنها به دنبال کاهش هزینه‌ها هستند.

اتلتیک:

* چهار ماه قبل از اینکه تاتنهام مدیر ورزشی باشگاه، فابیو پاراتیچی را به خدمت بگیرد، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی یوونتوس توسط مقامات مالی ایتالیا در حال بررسی بود.

دیلی رکورد:

* استیوی مالان، به هم‌تیمی سابق، احمد ایوپ ترکاسلان، که یکی از مصدومان زلزله ترکیه است، ادای احترام کرد.

کد خبر 639763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.