۸ خودروی سواری جدید شهرداری زرند رونمایی شد

شهردار زرند با اشاره به رونمایی از هشت خودروی سواری جدید شهرداری در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال، گفت: به زودی چند خودروی جدید دیگر نیز به شهرداری زرند اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ علی ضیاءالدینی امروز _چهارشنبه نوزدهم بهمن‌ماه‌_ در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری که با حضور مسئولان شهرستان زرند برگزار شد با اشاره به بهره‌برداری از بیش از ۶۰ هزار متر مربع آسفالت معابر شهری زرند، اظهار کرد: کیفیت آسفالت معابر یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان است.

وی افزود: تاکنون با اقدامات انجام شده در سطح معابر شهر، این معابر شکل و سیمای خوبی پیدا کرده که موجب ارتقای سطح بهداشت، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران پیاده شده است.

شهردار زرند با بیان اینکه با تلاش نیروهای شهرداری توانسته‌ایم بیش از ۶۰ هزار مترمربع از معابر خاکی شهر را آسفالت کنیم، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری به‌طور قطع سال آینده در زمینه آسفالت معابر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

ضیاءالدینی از اضافه شدن بیش از چهار هزار متر مربع به فضای سبز شهری تا پایان سال خبر داد و اضافه کرد: احداث این بوستان‌ها بیشتر در مناطق کمتر توسعه یافته بوده است.

زیباسازی محلات در دستور کار شهرداری است

وی با بیان اینکه ساخت و توسعه فضای سبز از مهمترین اقدامات شهرداری در راستای زیباسازی محلات است، تصریح کرد: افزایش سرانه فضای سبز و بالا بردن کیفیت این فضاها همواره در دستور کار خود قرار دارد و امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح‌های کارشناسی شده هدایای خوبی به شهروندان ارائه کنیم.

شهردار زرند ادامه داد: عملیات احداث بوستان قرنی ۲۷ با ۲۸۰۰ متر مربع زیربنا، بوستان زیتون با ۹۰۰ متر مربع و بوستان اندیشه با ۹۰۰ متر مربع از اقدامات عمرانی شهرداری به منظور توسعه فضاهای سبز محلات است.

ضیاءالدینی تاکید کرد: شهرداری تلاش می‌کند تمام بوستان‌های محله‌ای را راه‌اندازی کند تا شهروندان بتوانند در این محلات از کمترین امکانات شهری بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه مشارکتی روشنایی معابر سطح شهر به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: اصلاح روشنایی معابر و زیباسازی‌سازی محیط شهری عامل مهم ایمن‌سازی شهر و فراهم کردن آرامش خاطر شهروندان است و از مشارکت اداره برق شهرستان در اجرای این طرح قدردانی می‌کنم.

شهردار زرند افزود: تلاش داریم طرح مشارکتی روشنایی بلوارهای جوان، شهید حجازی‌فر، زنده‌یاد نخعی، بعثت، پارسیان، شهدای ریحان، سلمان فارسی، خاتم‌الانبیاء (ص) و قائم (شهرک شهید باهنر)، خیابان آیت‌الله شاهرخی و خیابان مدرس را به انجام برسانیم.

نوسازی و تجهیز واحد نقلیه و موتوری از سیاست‌های شهرداری است

ضیاءالدینی اظهار کرد: در فاز نخست این طرح، روشنایی بلوارهای بعثت، پارسیان و شهدای ریحان با نصب ۷۸ اصله تیر و ۱۵۹ چراغ با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال انجام شد، امیدواریم با همکاری اداره برق شاهد روشن شدن سایر معابر سطح شهر باشیم.

وی با اشاره به رونمایی از هشت خودروی سواری جدید شهرداری، خاطرنشان کرد: عمر بالای ناوگان موتوری شهرداری باعث کم شدن سرعت خدمت‌رسانی به شهروندان شده است.

شهردار زرند با بیان اینکه این طرح بخشی از عملیات نوسازی و تجهیز واحد نقلیه و موتوری شهرداری است، اضافه کرد: نوسازی این تجهیزات یکی از سیاست‌های شهرداری در دوره جدید مدیریتی است. هدف ما خارج کردن ماشین‌آلات پرمصرف و پرهزینه‌ای است که نگهداری آن‌ها برای شهرداری سنگین است.

ضیاءالدینی تصریح کرد: این خودروها شامل دو دستگاه زامیاد، دو دستگاه وانت پراید ۱۵۱، یک دستگاه کاپرا، یک دستگاه آمبولانس و دو دستگاه کارا است که با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال خریداری شده است.

وی با بیان اینکه از این خودروها در بخش‌های عمرانی و خدماتی استفاده می‌شود، افزود: به زودی چند خودروی جدید دیگر نیز به شهرداری زرند اضافه خواهد شد.

کد خبر 639747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.