کاشت درخت سنجد در سطح پارک‌های شهر خرم‌آباد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد گفت: عملیات کاشت درخت سنجد برای نخستین‌بار در سطح ‌پارک‌های شهر توسط سازمان آغاز شده است.

احمد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه حاشیه دریاچه کیو به عنوان پایلوت جهت کاشت درخت سنجد انتخاب شده است، اظهار کرد: از مشخصات این درخت عطر مطبوع در فصل بهار و میوه، دارای خواص زیاد و عمر طولانی، رشد سریع و مقاومت زیاد نسبت به شرایط محیطی دشوار مانند باد، خشکسالی و تحمل آلودگی جوی است.

وی افزود: درختچه خرزهره در حاشیه بلوار ۶۰ متری توسط نیروهای توسعه سازمان به منظور ایجاد فضای سبز دائمی کاشت شده است و تلاش جهت ارائه خدمات بیشتر به همشهریان ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این درختچه‌ها از نوع خرزهره است که هر چهار فصل سبز است و باعث طراوت منطقه خواهد شد.

بیرانوند تصریح کرد: ادامه عملیات هرس درختان، فرم‌دهی، یکنواخت‌سازی و ایجاد سیمای بصری زیبا جهت استقبال از بهار توسط نیروهای نگهداری تحت پیمان سازمان و عملیات خاک‌ریزی، تسطیح و کاشت چمن پارک محله‌ای گل سرخ سوم در گلدشت از اقدامات در دست اجرای سازمان است.

کد خبر 639724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.