شهرداری زرین‌شهر در عرصه‌های نوین گردشگری موفق عمل کرده است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: شهرداری زرین‌شهر با در اختیار داشتن نیروهای جوان و شهردار جوان و متخصص، توانسته است در احصای ظرفیت‌های گردشگری و ورود به عرصه‌های نوین گردشگری و جذب گردشگری موفق عمل کند.

نادر آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، اظهار کرد: بعد از تاخیری که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ایجاد شد، سال گذشته این نمایشگاه با فروکش کردن این ویروس منحوس برگزار شد، اما به‌دلیل وقفه‌ای که در برگزاری این رویداد ایجاد شده بود، از کیفیت لازم برخوردار نبود.

وی افزود: امسال این رویداد در حالی برگزار می‌شود که شاهد حضور پررنگ استان‌ها، آن هم با کیفیت و ظرفیت زیاد هستیم و استان اصفهان نیز با تمام ظرفیت خود در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته شرکت کرده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان در این نمایشگاه غرفه‌ای واحد در اختیار دارد و شاهد حضور تمام شهرستان‌های استان در این غرفه هستیم.

وی ادامه داد: تفاوت محسوسی که استان اصفهان نسبت به سال‌های گذشته با حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته دارد، ورود به‌صورت دیجیتال بوده که محتوای خوبی نیز تهیه شده است و شهرهای شهرستان‌های استان به شکل قابل قبولی به این عرصه ورود یافته‌اند.

آخوندی اضافه کرد: استان اصفهان توانست با شعار «داستان‌های ناگفته» ظرفیت‌های گردشگری این استان را احصا کند و در معرض دید عموم قرار دهد و امیدواریم در فرایندی که به دستور استاندار استان اصفهان برای شناسایی ظرفیت‌های گردشگری فراهم شده است بتوانیم بیش از پیش موفق عمل کنیم.

وی تاکید کرد: این فرایند از دی ۱۴۰۱ با برگزاری همایش ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و ارتقای بینش شهرداران به منصه ظهور رسید و بعد از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در سال آینده، با برپایی نمایشگاه بین‌المللی ظرفیت گردشگری در استان اصفهان، ادامه خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم در جذب سرمایه‌گذار موفق عمل کنیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان شهرستان لنجان را یکی از شهرستان‌های توانمند استان در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری زرین‌شهر به‌عنوان مرکز شهرستان به‌صورت ویژه و با تمام ظرفیت‌های خود برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهر و جذب سرمایه‌گذار در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور یافته است.

وی اضافه کرد: شهرداری زرین‌شهر با در اختیار داشتن نیروهای جوان و شهردار جوان و متخصص توانسته است در احصای ظرفیت‌های گردشگری و ورود به عرصه‌های نوین گردشگری و جذب گردشگری موفق عمل کند، به گونه‌ای که دو دفترچه ویژه گردشگری در زمینه‌های صنایع دستی و ظرفیت‌های خود تهیه و چاپ کرده است و امیدواریم با ادامه این روند و پیگیری‌های انجام‌شده جذب سرمایه‌گذاری خوبی را در خطه طلایی ایران شاهد باشیم.

آخوندی تصریح کرد: زرین‌شهر ازلحاظ برندینگ شهری نیز از ظرفیت زیادی برخوردار است و انتظار می‌رود روی این موضوع مهم نیز به‌صورت ویژه کار شود تا در عید نوروز شاهد حضور پرشور گردشگران در این دیار زرخیز باشیم.

کد خبر 639699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.