خرید ۲۴۰۰ گلدان گل شب‌بو با هدف افزایش سرانه فضای سبز

شهردار زرند گفت: با نزدیک شدن به فصل بهار و با هدف افزایش سرانه فضای سبز، بیش از ۲۴۰۰ گلدان گل شب‌بو خریداری و در گلخانه شهرداری تخلیه شده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خرید ۲۴۰۰ گلدان گل طبیعی خبر داد و اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل بهار و با هدف افزایش سرانه فضای سبز، بیش از ۲۴۰۰ گلدان گل شب‌بو خریداری و در گلخانه شهرداری تخلیه شد.

وی افزود: این گل‌ها برای کاشت در فضاهای سبز شهری و حاشیه پارک‌ها مناسب است و باید به صورت متراکم کاشته شود تا نمایی زیبا پیدا کند.

شهردار زرند با اشاره به تأثیر گل و گیاه در ایجاد حس شادی، صمیمیت، آرامش و طراوت، دوری از غم و مثبت‌اندیشی در شهروندان و سلامت روح و روان انسان‌ها، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کاشت این گل‌ها شاهد زیبایی بیشتر شهر باشیم.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه عملیات روشنایی بوستان شهرک سیدالشهدا (ع) به‌زودی انجام خواهد شد، تصریح کرد: امنیت و رفاه حال شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری بوده و اجرای طرح روشنایی بوستان‌ها در راستای بهره‌برداری شهروندان از محیط‌های تفریحی است.

وی با بیان اینکه تأمین روشنایی بوستان‌ها نقش بسزایی در زیباسازی فضاهای شهری و تأمین امنیت شهروندان دارد، گفت: راه‌اندازی روشنایی این بوستان می‌تواند کمک مؤثری به تأمین امنیت این شهرک و پر کردن اوقات فراغت شهروندان ساکن در این منطقه کند.

شهردار زرند با بیان اینکه ۳۲ پایه برای این بوستان نصب خواهد شد، افزود: روشنایی این بوستان به زودی با ۶۴ چراغ ال‌ای‌دی تأمین خواهد شد.

کد خبر 639686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.