شهرداری برای جلوگیری از معضلات اجتماعی موظف به حمایت از ورزش است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: همچنان که شهرداری‌های سایر شهرها به ورزش کمک می‌کنند، ما نیز برای نجات جوانان و جلوگیری از معضلات اجتماعی موظف به حمایت از ورزش هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید ناصحی‌مقدم امروز _ سه‌شنبه هجدهم بهمن _ در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه واژه یوم‌الله نخستین بار توسط امام خمینی (ره) به‌کار برده شد، اظهار کرد: از ۱۲ تا ۲۲ بهمن آحاد ملت قیام کردند و هدفی جز پیروزی انقلاب مردمی نداشتند. لذا وظیفه داریم پس از ۴۴ سال یاد شهدای بهمن ۵۷ را گرامی بداریم و در بیان حقایق انقلاب کوشا باشیم.

وی در واکنش به انتقاد برخی از اعضای شورای اسلامی شهر به لایحه تخصیص اعتبار دو میلیارد تومانی به تیم فوتسال گفت: همچنان که شهرداری‌ها در شهرهای دیگر به ورزش کمک می‌کنند، ما نیز برای نجات جوانان و جلوگیری از معضلات اجتماعی موظف به حمایت از ورزش هستیم.

منصور مرادلو، عضو شورای اسلامی شهر زنجان، نیز در این جلسه گفت: ما تکلیفی برای حمایت از ورزش قهرمانی نداریم. زیرا با بودجه دو میلیارد تومانی فقط می‌توانیم به نقاط محروم شهر کمک کنیم.

وی با طرح این موضوع که از تیم شهاب و البرز تجربه تلخی در اذهان شهروندان زنجانی وجود دارد، اضافه کرد: باید شفاف‌سازی شود که سرنوشت تیم شهاب چه شد؟

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: چه ضرورتی دارد ما از تیم شخصی حمایت کنیم و با وجود مشکلات شهروندان، به تیمی که هیچ‌گونه سابقه‌ای ندارد پول تزریق کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری برنامه مشخصی برای حمایت از مجامع ورزشی ندارد و وظیفه ما حمایت از ورزش محلات است، افزود: شهرداری باید برای ۴۰ هزار نفر از اهالی شهرک پونک که به امکانات ورزشی نیاز دارند، شرایط را مهیا کند.

انسیه ابوبصیر، دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان، نیز با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع و جوان‌پسند در ایام دهه فجر افزود: با برگزاری جشن انقلاب شاهد حضور همه خانواده‌ها و تداوم جشن‌ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ میلیون تومان برای برگزاری جشن انقلاب، راهپیمایی، موکب و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تخصیص داده شده است، گفت: با حمایت شورای اسلامی شهر شاهد تداوم این جشن‌ها خواهیم بود و انقلاب را به رخ جهانیان خواهیم کشاند.

به گزارش ایمنا، هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان در حالی به کار خود پایان داد که دو نفر از موافقان تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار به تیم فوتسال، جلسه علنی شورا را ترک کردند و تصویب یا تصویب نشدن این لایحه در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

کد خبر 639647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.