کشف بیش از ۱۳ هزار نخ سیگار قاچاق در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۱۳ هزار و ۳۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۳۵ میلیون ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، از نگهداری و توزیع سیگار قاچاق در دو واحد صنفی مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه، ماموران با هماهنگی مرجع قضایی به این واحدها اعزام و در بازرسی انجام‌شده موفق به کشف ۱۳ هزار و ۳۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه ارزش سیگارهای قاچاق کشف‌شده برابر اعلام کارشناسان ۱۳۵ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه، دو متصدی متخلف این واحدهای صنفی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز محوری‌ترین برنامه پلیس در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به‌شمار می‌آید. از این رو از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این‌باره را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 639642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.