کشف ۵۴ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ متهم در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از توقیف دو دستگاه خودرو حامل ۵۴ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد افیونی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین‌شهر، با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال محموله مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به محور موردنظر اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق به توقیف دو دستگاه خودرو و کشف ۵۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاسازی شده بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اینکه در این عملیات سه سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، تصریح کرد: پلیس عزم جدی برای مقابله با سوداگران مرگ دارد، از این رو از شهروندان می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 639639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.