آماده‌سازی بازارچه محلی صادقیه بندرعباس

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از روند آماده‌سازی و بازسازی بازارچه صادقیه توسط مجموعه شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری بندرعباس، عادل فخاریان اظهار کرد: این بازارچه طی سال‌های ۸۴ تا ۸۵ و پیرو توافقات حاصله هیئت امنای بازار روز با شهرداری به صورت مشارکتی در حال احداث بود، اما بعضی توافقات انجام نشد و تکمیل و بهره‌برداری از بازار به تعویق افتاد.

وی افزود: این بازار به صورت ۲.۵ طبقه شامل همکف و نیم طبقه تجاری، طبقه اول مدیریت و نمازخانه و سایر موارد مشاعی است، قدمت بنا حدود ۱۰ سال بوده و با سازه‌های فلزی، سقف تیرچه بلوک و نمای آجر، سفال و فضای داخلی واحدهای تجاری کف سرامیک و در آن شیشه سکوریت است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه تعداد غرفه‌های این بازار ۳۲ واحد است، خاطرنشان کرد: این تعداد غرفه در مساحت حدود ۲۴۰۰ مترمربع قرار دارد.

فخاریان گفت: هدف از ساخت بازارچه‌های محلی در محله‌های مختلف، دسترسی راحت شهروندان به ملزومات مورد نیاز است، با تلاش‌های در دست اقدام و پیگیری‌های سازمان در صدد هستیم تا این بازارچه هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 639636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.