حمله عجیب بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن به لیونل مسی!

ژروم روتن، به پاری سن ژرمن هشدار داده است که تمدید قرارداد لیونل مسی یک ایده بسیار بد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مذاکرات برای تمدید قرارداد برنده هفت توپ‌طلا همچنان در پارک دو پرنس ادامه دارد، این درحالی است که قرارداد این فوق ستاره آرژانتینی در تابستان به پایان می‌رسد. پاری‌سن‌ژرمن مایل است بازیکنی با توانایی‌ها و مشخصات مسی را در تیم خود نگه دارد، اما "روتن" معتقد است که این بازیکن ۳۵ ساله باید تیم را ترک کند.

روتن، ملی پوش سابق فرانسه، که در دوران بازی خود، ۶ سال را در پاری‌سن‌ژرمن گذراند، به رسانه RMC Sport گفته است: "تمدید با مسی، مسئله‌ای بسیار مزخرف است. مدیریت این سه بازیکن [مسی، نیمار و کیلیان امباپه] پیچیده است. علاوه بر آن، دستمزد زیادی باید پرداخت شود، پاری‌سن‌ژرمن در بحث فرپلی مالی گیر کرده است، زیرا دستمزد زیادی پرداخت می‌کند. آن‌ها این فرصت را دارند که مبلغ زیادی از دستمزد مسی را پس‌انداز کنند، این می‌تواند به شما امکان جذب و بهبود تیم را بدهد، باتوجه به این مسائل، تمدید با لئو مسی ایده بسیار بدی است.

روتن ادامه داد: از نظر تصویر و آنچه که او منعکس می‌کند، نمی‌فهمم چرا لئو مسی می‌خواهد ماجراجویی‌اش در فوتبال اروپا را طولانی کند. او هیچ تلاشی برای پیشبرد اهداف باشگاه نمی‌کند. او هرگز از هواداران تشکر نمی‌کند، پس از بازی، سرش را پایین می‌اندازد و به رختکن می‌رود. حتی هنگام جشن گرفتن گل‌هایش، وقتی نامش را سر می‌دهند، او هیچ‌وقت برای تشکر از هواداران، ژست خوبی نسبت نسبت به آن‌ها ندارد. او نمی‌خواهد بیشتر در این پروژه باقی بماند به همین دلیل، نگه داشتن او ایده خوبی نیست.»

روتن تصدیق می‌کند که حضور مسی، "بهترین بازیکن تاریخ" برای دو فصل در پاری سن ژرمن، مثبت بوده است، اما او معتقد است که زمان آن فرا رسیده است که به اعضای جوان‌تر تیم اعتماد شود و PSG "بازسازی" شود. او معتقد است پاریس باید روی قراردادهای بلندمدت با جوانانی که می‌توانند در آینده به تیم کمک کنند، تمرکز کند.

زمانی که مشخص شد بارسلونا توان تمدید قرارداد او را ندارد، مسی در سال ۲۰۲۱ به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوست. برنده جام‌جهانی ۲۰۲۲، تاکنون در ۵۸ بازی برای غول لیگ ۱ فرانسه، ۲۶ گل و ۲۸ پاس گل به ثبت رسانده است.

کد خبر 639630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.