رائول پیشنهاد تیم‌ لیگ‌برتری را رد کرد؛ او منتظر رفتن کارلتو است!

گزارش‌ها حاکی از آن است که رائول گونزالس پیشنهاد جانشینی جسی مارش در لیدزیونایتد را رد کرده و در رئال مادرید کاستیا به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه لیدزیونایتد روز گذشته، دوشنبه، پس از ۷ بازی بدون برد در لیگ‌برتر که شامل شکست تلخ مقابل ناتینگهام فارست بود، جسی مارش را اخراج کردند. طبق گزارش نشریه اسپانیایی AS، لیدز با رائول تماس گرفت تا پس از خروج مارش، مسئولیت مردان الندرود را برعهده بگیرد. با این حال، سرمربی تیم دوم رئال مادرید، این پیشنهاد را رد کرده است زیرا فکر می‌کند "زمان خوبی برای انجام این انتقال نیست".

این مرد ۴۵ ساله، در باشگاه دوران کودکی خود مستقر است و نمی‌خواهد پایتخت اسپانیا را در نیم فصل ترک کند. تیم او در حال‌حاضر برای صعود به لیگ دست بالاتر می‌جنگد و فعلاً با ۴۲ امتیاز از ۲۲ بازی، در رده دوم قرار دارد. رئیس رئال مادرید به صراحت اعلام کرده که موافق خروج رائول در شرایط کنونی نیست و پرز، همین امر رائول را متقاعد کرد که به نقش فعلی خود در اسپانیا ادامه دهد.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که رائول آرزوی هدایت تیم بزرگسالان رئال مادرید در آینده را دارد و با توجه به اینکه آینده کارلو آنچلوتی پس از باخت اخیر مقابل مایورکا، در معرض خطر است، کاپیتان سابق لوسکبلانکوس ترجیح می‌دهد صبورانه منتظر این فرصت بماند. چندین تیم از بوندسلیگا و اسپانیا نیز در تابستان به سراغ او رفتند اما رائول تصمیم گرفت در مادرید بماند.

لیدز با کارلوس کوبران، مارسلو بیلسا و آندونی ایرائولا هم صحبت کرده و به جستجوی سرمربی جدید ادامه می‌دهد.

کد خبر 639610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.